اهن

با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور بهره برداری از یکی از بزرگترین کارخانه‌های ذوب فلزات کشور در منطقه صنعتی نیزار قم آغاز شد.

به گزارش ایراسین، بهره‌برداری یکی از بزرگترین کارخانه‌های ذوب فلزات کشور در منطقه صنعتی نیزار قم با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور آغاز شد؛ ظرفیت تولید این واحد سالانه ۲۰۰ هزار تن شمش فولاد است که برای راه اندازی آن بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه شده و زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

راه اندازی واحدهای تولید آهن اسفنجی و تیرآهن و میلگرد به ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار تن از دیگر برنامه‌های توسعه این مجموعه صنعتی است که تا پایان سال آینده محقق خواهد شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در این آئین حرکت رو به رشد دولت سیزدهم را در عرصه‌های اقتصادی امیدبخش دانست و گفت: دولت اهتمام جدی دارد تا نگذارد هیچ طرحی به علت موانع اداری و مجوز بلاتکلیف بماند.

حسینی افزود: دولت در تلاش است تا زمینه سرمایه‌گذاری را تسهیل کند به طوری که هم اکنون در بسیاری از استان‌ها و مناطق آزاد مشاغل مختلفی در نظر گرفته شده است که مجوزهای آنها صادر شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند به صورت آنی مجوز واحد مورد نظر خود را که می‌خواهند در آن فعالیت کنند دریافت و کار تولید را شروع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =