گندله

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: میزان تولید گندله شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایراسین و به نقل از چیلان، مجتبی حمیدیان اظهار کرد: طبق آمارها میزان تولید گندله تا پایان شهریور امسال بیش از یک میلیون و ۹۳۵ هزار تن بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود یک میلیون و۲۳۴ هزار تن ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری میزان تولید کارخانه گندله سازی از میزان پیش بینی شده در برنامه جلوتر بوده است افزود: با وجود توقفات سرد ۵۰ روزه در فروردین و تیرماه، میزان تولید گندله تا شهریورماه، افزایش ۲۰۰ هزار تنی نسبت به برنامه پیش بینی شده داشته و از آن فراتر رفته است.

حمیدیان بیان داشت: در ابتدای هر سال کارخانه گندله سازی، برنامه‌ای شامل میزان تولید در هر ماه و میزان توقفات ماهیانه (گرم) و سالیانه (سرد) پیش بینی می‌کند و طبق این برنامه پیش می‌رود.

وی افزود: شهریور امسال بیش از ۴۶۸ هزار تن گندله در کارخانه گندله سازی سه چاهون تولید شده که بالاترین میزان تولید کارخانه در مدت فعالیتش بوده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به عوامل مهم در دستیابی به این رکورد اشاره و بیان کرد: همکاری خوب واحدهای مالی و بازرگانی برای تأمین قطعات، تعریف پروژه بهبود مدیریت قطعات یدکی و پیاده سازی فرآیندها به صورت پایلوت، انجام تعمیرات سرد سالیانه، تحویل کنسانتره با کمیت و کیفیت بالا و راه اندازی نیروگاه خود تأمین شرکت و تولید برق پایدار از عوامل مهم در دستیابی به افزایش میزان تولید گندله بوده است.

حمیدیان به برخی دیگر از عوامل مؤثر در افزایش تولید اشاره کرد و گفت: برنامه کلان کارخانه گندله سازی با هدف تولید مستمر و پایدار، پایش پیشبرد برنامه کلان کارخانه در بازه‌های منظم ماهیانه و سه ماهه، یکپارچه سازی معاونت تولید و تشکیل کمیته تضمین کیفیت و ارتقا بهره‌وری از دیگر عوامل مؤثر در افزایش میزان تولید گندله بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به عوامل تأثیرگذار و همچنین افزایش متوسط نرخ تولید به ۶۷۵ تن بر ساعت، مجموعه کارخانه گندله سازی سه چاهون توانسته رکورد خوبی در ۶ ماهه اول امسال ثبت کند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تصریح کرد: هدف تولید گندله برای سال جاری بیش از ۴ میلیون تن در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همت تمامی همکاران در شرکت سنگ آهن مرکزی به این مهم دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =