• ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر: 49363
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایریسا

شرکت ایریسا در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت فرایند حضور یافت.

به گزارش ایراسین، به دلیل نیاز شدید کشور به وجود کارشناسان خبره در حوزه مدیریت فرایند و همچنین با توجه به نقش پررنگ نرم افزارهای تخصصی در این زمینه، کنفرانس بین المللی مدیریت فرایند هر ساله با حضور فعالان فرایند برگزار می‌شود.

در این کنفرانس علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی حوزه مدیریت فرایند و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت آموزش و تربیت متخصصین، تلاش می‌شود تا ارتباط بین مشاوران، متخصصین، فعلان توسعه نرم‌افزار و مالکان و مدیران کسب و کارهای پیشرو در سازمان‌های فرایند محور در یک محیط تعاملی شکل گیرد.

شرکت ایریسا با حضور در این کنفرانس، علاوه بر معرفی محصول همسو به صنایع و کسب و کارهای مختلف، با هدف توسعه اقتصاد پلتفرمی و اکوسیستم‌سازی تلاش نمود تا زمینه همکاری و مشارکت با سایر فعالان توسعه نرم‌افزار را فراهم نماید. گفتنی است سایر سامانه‌های نرم افزاری توسعه داده شده داخلی بر فازهای پیاده سازی و اجرای فرایندهای کسب و کار تمرکز داشته در صورتیکه ویژگی اساسی محصول همسو، پشتیبانی از فاز شناسایی و مدل سازی فرایندهاست و تهیه شناسنامه وضعیت موجود و مطلوب فرایندها به صورت طبقه بندی شده و یکپارچه را پوشش می‌دهد و به همین دلیل می‌تواند زمینه همکاری مناسبی را با سایر نرم افزارهای bpms و سیستم‌ساز جهت ایجاد یک مشارکت اقتصادی رقم بزند.

در پایان این همایش از شرکت ایریسا به عنوان یکی از حامیان اصلی برگزاری این رویداد تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =