مجمع دیجیتال کشورهای عضو شانگهای

مجمع دیجیتال کشورهای عضو شانگهای با حضور وزرای IT/ICT این کشورها برای بحث و تبادل نظر در خصوص استراتژی جدید این حوزه ۱ الی ۳ فوریه ۲۰۲۴ در آلماتی قزاقستان برگزار شد. در این نمایشگاه به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری ایران چهار شرکت ایرانی از جمله شرکت‌های ایریسا، دیجی کالا، بهینه پردازش و زربان حضور داشتند.

به گزارش ایراسین، مجمع دیجیتال کشورهای عضو شانگهای با حضور وزرای IT/ICT این کشورها برای بحث و تبادل نظر در خصوص استراتژی جدید این حوزه ۱ الی ۳ فوریه ۲۰۲۴ در آلماتی قزاقستان برگزار شد. وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری اسلامی ایران نیز در این رویداد حضور داشت.

علاوه بر آن با برگزاری نمایشگاهی با محوریت تکنولوژی‌های روز در حوزه‌های اتوماسیون صنعتی و تحول دیجیتال با مشارکت شرکت‌های استارت آپی، انجمن‌های علمی دانشگاهی، شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین حوزه معدن، شرکت‌های مرتبط با بانکداری نوین، شرکت‌های مخابراتی با محوریت IT، دستاوردهای این حوزه به اشتراک گذاشته شد.

در این نمایشگاه به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری ایران چهار شرکت ایرانی از جمله شرکت‌های ایریسا، دیجی کالا، بهینه پردازش و زربان حضور داشتند.

پس از پایان یافتن مجمع مشترک وزیران IT/ICT کشورهای عضو، وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری اسلامی ایران از غرفه این شرکت‌ها از جمله کانتر ایریسا بازدید کرد. علاوه برآن وزیر IT کشور قزاقستان نیز از کانتر ایریسا بازدید نمود و دستورات لازم درخصوص معرفی شرکت ایریسا به شرکت‌های مرتبط با زمینه همکاری مشترک را صادر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =