مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال ۱۴۰۲، بهره‌برداری از ۲۶۹ پروژه گازرسانی در سطح استان پهناور اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش ایراسین، ابوالقاسم عسکری با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، با اعلام این خبر، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و تلاش کارکنان این شرکت، بار دیگر شاهد دستاوردهای جدید و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی در ادامه، بیان داشت: علاوه بر این تعداد پروژه‌های گازرسانی، می‌توان به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های افزایش ظرفیت ایستگاه‌های تقلیل فشار CGS نائین و کوهپایه و احداث و نصب ۲ ایستگاه تقلیل فشار مربوط به طرح جامع اصفهان به‌عنوان طرح‌های زیرساختی این شرکت نیز، اشاره کرد.

عسکری ادامه داد: بهره‌برداری از ۲۶۹ پروژه گازرسانی در دهه فجر امسال در این شرکت با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد که از این تعداد، می‌توان به گازرسانی به واحدهای تولیدی جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل، شهرک صنعتی برزک کاشان، روستای اسدآباد بالا و صدها پروژه مهم قابل بهره‌برداری دیگر اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به بهینه‌سازی موتورخانه‌های مشترکین در سطح استان اصفهان، نصب و راه‌اندازی ایستگاه CGS با ظرفیت ۵۰ هزار و ایستگاه TBS با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعبی روستای مبارکه از توابع تیران و همچنین عملیات افزایش ظرفیت ایستگاه CGS قهی از توابع کوهپایه از ۵ هزار به ۲۰ هزار مترمکعب بر ساعت را از جمله پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری در ایام دهه فجر سال‌جاری عنوان کرد.

عسکری با اشاره به توزیع سالانه حدود ۲۲ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان، اظهار داشت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت، بهره‌مندی ۵ میلیون و ۵۰۰ نفر جمعیت استان در هر سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان، بیان داشت: در حال حاضر، ۱۰۰ درصد شهرهای استان، معادل ۱۱۴ شهر و ۱۵۱۶ روستا و مزرعه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =