صنایع

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: یک هزار و چهار طرح نیمه تمام صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ هزار میلیارد ریال از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان به بهره‌برداری رسید.

شاهین آذری در گفت و گو با ایراسین با بیان اینکه یک هزار و چهار طرح نیمه تمام صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ هزار میلیارد ریال از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: با تکمیل و بهره برداری از طرح‌های یاد شده برای ۱۶ هزار نفر در بخش صنعت استان اصفهان اشتغال جدید ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۴ طرح توسعه واحدهای صنعتی موجود با سرمایه‌گذاری ۵۱۰ هزار میلیارد ریال و امکان اشتغال برای ۵۸ هزار نفر نیز در این مدت تکمیل شد و به بهره برداری رسید، ابراز کرد: ۴۲ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال و بکارگیری ۸۶۶ نفر نیروهای فنی و متخصص در ۲ سال اخیر در شرکت‌های دانش بنیان استان انجام شده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: تراز تجاری استان در ۲ سال گذشته مثبت بوده و ۵.۶ میلیارد دلار صادرات از مبدا تولید اصفهان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انجام شده، همچنین ۲۵۰ محدوده اکتشافی معدنی در این مدت واگذار و بهره‌برداری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =