استاندار هرمزگان

استاندار هرمزگان در خصوص ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی گفت: طی مدت ۲ سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم با انجام برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲ هزار واحد تولیدی در استان ارتقای ظرفیت یافت.

به گزارش ایراسین ا، مهدی دوستی ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمانی آن با سفر هیأت دولت به این استان افزود: ۲ هزار واحد تولیدی و اقتصادی با کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت، کار می‌کردند که با عددی حدود ۳۸۰ هزار میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری در استان ارتقای ظرفیت پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان رتبه نخست در بخش ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی در کشور را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: با ارتقای این واحدها، افزون بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است. با ارتقای این واحدها، افزون بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به تعهد حدود ۲۹ هزار شغل در استان طی سال‌جاری نیز اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در این زمینه انجام شده است، رشد ۱۴۵ درصدی در این بخش را شاهد هستیم؛ یعنی از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۲ هزار و ۸۰۰ شغل جدید در استان ایجاد شده که ۱۳۸ درصد بیش از تعهد امسال است.

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور به همراه هیأت دولت پنجشنبه و جمعه برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت، میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ۱۰۰ درصد تسهیلات در سفر نخست هیأت دولت به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده است؛ حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی تأمین و پرداخت شده است.

در این سفر بیش از ۱۰۶ هزار میلیارد ریال مصوبه عمرانی جدید برای هرمزگان در نظر گرفته شده است که البته این رقم با تصمیمات رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =