توکاتیم

به همت روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، از این پس کارگران و کارمندان پرتلاش و سخت‌کوش شرکت‌های این گروه در قالب کانال اختصاصی و جدیدی به نام «توکاتیم» روایتگر قصه‌ها و زیست همدلانه‌ی خود می‌شوند.

به گزارش ایراسین، در اقدامی جدید از سوی روابط‌عمومی این هلدینگ و به عنوان گامی دیگر در راستای پروژه‌ی ری‌برندینگ (بازسازی و نوسازی برند) توکافولاد و با هدف افزایش تعلق سازمانی و تقویت هویت گروهی تیم بزرگ توکافولاد، کانال «توکاتیم» راه‌اندازی می‌شود.

بنا بر این گزارش، با راه‌اندازی کانال «توکاتیم» از این پس کارگران و کارمندان پرتلاش و سخت‌کوش شرکت‌های این گروه، تولیدکننده‌ی محتواهای این کانال شده و می‌توانند با ارسال عکس‌ها، ویدئوها، خاطرات، هنرنمایی‌ها، مهارت‌های ورزشی، دل‌نوشته‌ها، دل‌خوشی‌ها و تجربیات خود به ادمین کانال، روایتگر قصه‌ها و زیست همدلانه خود باشند.

پس از راه‌اندازی کانال موفق «توکاپلاس» که با مأموریتی فراتر از خبر، مخاطبان خود را با قصه و تاریخچه‌ی تأسیس، جایگاه، دستاوردها و وسعت فعالیت‌های توکافولاد آشنا می‌کند، راه‌اندازی کانال جدید «توکاتیم» با مأموریت بسترسازی صمیمانه برای نمایش زیست پرنشاط کارگری و کارمندی، فرصت ارزشمندی برای معرفی کارگران و کارمندان نمونه و تجلیل از خلاقیت‌ها و ابتکارات آنان در محیط کار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =