• ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
  • کد خبر: 48543
  • readingTime: ۲ دقیقه
ورق

هفته پایانی دی‌ماه انواع مختلفی از ورق‌های فولادی در بورس کالا عرضه شد و کاهش تقاضا نسبت به هفته‌های گذشته قیمت بعضی از انواع ورق را نزولی کرد. قیمت ورق گالوانیزه G ریزش شدیدی داشت ولی قیمت ورق قلع‌اندود نسبت به هفته‌ قبل ثابت ماند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته پایانی دی‌ماه انواع مختلفی از ورق‌های فولادی در بورس کالا عرضه شد. روز شنبه ورق گالوانیزه و ورق گرم خودرو روی تابلو رفت. عرضه ورق گالوانیزه حدود ۶ هزار تن بود و تمام این مقدار با قیمت کیلویی ۴۰ هزار و ۷۴۴ تومان به فروش رسید در مقابل از عرضه ۳۵ هزار و ۹۰ تنی ورق گرم خودرو، ۳۰ هزار و ۴۷۰ تن ورق با قیمت کیلویی ۲۹ هزار و ۲۱۸ تومان به فروش رسید. بازار ورق‌های خودرو در هفته پایانی دی‌ماه نسبت به هفته‌های قبل پرتقاضاتر بود. روز یک‌شنبه عرضه خاصی نبود ولی روز دوشنبه ۳ هزار تن ورق گالوانیزه G عرضه شد و تمام این مقدار با قیمت هر کیلو ۳۹ هزار و ۵۶۴ تومان معامله شد.

سه‌شنبه شلوغ‌ترین روز عرضه ورق‌های فولادی در بورس کالا بود. ورق سرد B، ورق گرم B، ورق قلع اندود و ورق گالوانیزه G یکی پس از دیگری روی تابلو رفتند. ۱۰ هزار تن ورق سرد B عرضه شد و در نهایت ۳ هزار و ۸۰۰ تن با قیمت هر کیلو ۳۳ هزار و ۹۰۷ تومان به فروش رسید. روز سه شنبه ورق گرم B پرتقاضاتر بود چون از ۸ هزار و ۶۴ تن عرضه، تمام این مقدار با قیمت کیلویی ۲۳ هزار و ۲۲۸ تومان به فروش رسید. سپس نوبت به ورق قلع اندود رسید که هفته کم تقاضایی داشت. این هفته صنایع فولاد توان‌آور آسیا ۱ هزار و ۴۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه کرد و تنها ۳۵۰ تن از این محصول با قیمت هر کیلوگرم ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان فروش رفت.

هفته رکودی ورق‌های فولادی در بورس کالا

قیمت ورق قلع اندود نسبت به معامله قبلی تفاوتی نکرد ولی سطح پایین تقاضا ممکن است با کاهش قیمت ورق قلع اندود همراه شود. روز سه‌شنبه ورق خودرو چهارمحال بختیاری، فولاد تاراز چهارمحال و فولاد امیرکبیر در مجموع ۵ هزار و ۵۰۰ تن ورق گالوانیزه G در بورس کالا عرضه کردند و ۳ هزار و ۵۵۰ تن از آنها با متوسط قیمت کیلویی ۳۹ هزار و ۵۶۰ تومان به فروش رسید. قیمت ورق گالوانیزه G در طول دی‌ماه با شدت زیادی کاهشی بود.

هفته رکودی ورق‌های فولادی در بورس کالا

قیمت ورق گالوانیزه G در طول یک ماه گذشته نزدیک به ۲.۳ درصد کاهش یافته است. در روز پایانی هفته نیز ۵ هزار تن ورق گرم فولاد اکسین خوزستان عرضه شد و تنها هزار و ۵۰۰ تن از آنها با متوسط قیمت کیلویی ۲۹ هزار و ۳۸ تومان به فروش رسید تا پرونده عرضه ورق‌های فولادی در آخرین هفته دی‌ماه بسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =