لوگو آتیه فولاد

افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان به تصویب رسید.

به گزارش ایراسین، محسن ثابتی‌پور، مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع هلدینگ آتیه فولاد اظهار داشت: افزایش سرمایه شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان، در راستای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای، به صورت جدی پیگیری شد.

وی افزود: در این راستا، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت در روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه تشکیل شد و مصوب شد تا سرمایه شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان از ۶۰۰ میلیارد ریال به ۱,۳۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

ثابتی‌پور اظهار کرد: بر اساس مصوبات این مجمع مقرر شد که افزایش سرمایه از محل انتقال مطالبات حال شده سهامداران انجام شود و به هیئت مدیره نیز اختیار داده شد تا ظرف مدت دو ماه نسبت به ثبت افزایش سرمایه شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کنند.

مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع هلدینگ خاطرنشان کرد: تسویه تعهدات خرید کارخانه تولید بتو نیت رازی، تسویه تعهدات خرید سهام کارگزاری مبین سرمایه و خرید یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی رازی و یک دستگاه تولید انواع کورد وایر از اهداف این افزایش سرمایه است.

شایان ذکر است شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان در سال ۱۳۸۸ تأسیس شده است و در زمینه تولید و عرضه انواع مفتول مغز دار، ماشین تزریق مفتول مغز دار، بتو نیت، آهک کلسینه دانه‌بندی شده، مفتول فرو آلیاژ و… فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =