• ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر: 48360
  • readingTime: ۱ دقیقه
کنتور گاز

سرپرست شرکت گاز البرز از انجام ۱۳ هزار پایش مصرف گاز در سطح ادارات و اماکن عمومی استان خبر داد.

به گزارش ایراسین، کامران ایمانی فولادی روز یکشنبه ۲۴ دی ماه با اشاره به اهمیت کنترل دمای ادارات و مراکز عمومی در فصل زمستان که میزان مصرف گاز افزایش می‌یابد، اظهار کرد: مدیریت و صرفه جویی در مصرف گاز در فصول سال از حساسیت بیشتری برخوردار است به همین دلیل میزان مصرف مشترکین به ویژه ادارات و اماکن عمومی رصد می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف در ادارات و اماکن عمومی استان ادامه داد: از آغاز پایش در البرز، بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۳ پایش در استان البرز انجام شده که ۱۲ هزار و ۴۹ پایش مربوط به ادارات، هزار و ۳۰۴ پایش مربوط به باغ ویلاها و استفاده کنندگان از وسایل گرما تابش در محیط باز بوده است.

سرپرست شرکت گاز البرز مطرح کرد: از اول آذر تا ۲۱ دی ماه، در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ اخطار به ادارات و ۳۶۰ اخطار برای باغ ویلاها، گرما تابش‌ها و CHP بوده است.

ایمانی فولادی بیان کرد: متأسفانه عده‌ای از مشترکان نیز به اخطارهای کارشناسان شرکت گاز استان البرز توجهی نکردند که ۳۲۰ قطعی در این ایام صورت گرفت که شش قطعی برای ادارات و ۳۱۴ قطعی برای باغ ویلاها، گرما تابش‌ها و CHP بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مشترکان با رعایت دمای ۱۸ درجه می‌توانند نقش اساسی در گازرسانی به هموطنان در اقصی نقاط کشور داشته باشند و از مشوق‌های شرکت ملی گاز ایران بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =