• ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
  • کد خبر: 48051
  • readingTime: ۱ دقیقه
کاهش کیفیت هوای اصفهان

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه هفدهم دی با میانگین ۱۳۸ به رنگ نارنجی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه هفدهم دی با میانگین ۱۳۸ به رنگ نارنجی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
بر این اساس شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش میدان انقلاب با ۱۵۴، احمد آباد ۱۶۲، خرازی ۱۶۲، دانشگاه صنعتی ۱۵۴، زرین شهر ۱۵۵،زینبیه ۱۵۸ و کردآباد با ۱۶۰ AQI به رنگ قرمز آلودگی و دروضعیت ناسالم برای همه است.
اما این شاخص در ایستگاه‌های پارک زمزم با ۱۳۰، فیض و رهنان ۱۲۹، سپاهان شهر ۱۰۷، قهجاورستان ۱۱۸، میرزاطاهر ۱۳۸، ولدان ۱۲۰ و کاوه ۱۰۳ AQI به رنگ نارنجی ودروضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین امروز شاخص کیفی هوا در شهرهای مبارکه با ۶۰ در وضعیت قابل قبول ودر شهر زرین شهر با ۱۲۰ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

این در حالی که ایستگاه سنجش آلودگی هوا در خیابان‌های استانداری و رودکی وشهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان همچنان قطع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =