• ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 47867
  • readingTime: ۱ دقیقه
لاستیک

صورت‌های مالی تولیدکنندگان داخلی لاستیک نشان می‌دهد شرایط درآمدی این صنعت در حالت ایده‌آلی قرار دارد. فروش تولیدکنندگان لاستیک در آذر رقم قابل قبولی بود و نسبت به آذر سال گذشته رشد کرده‌ است. همچنین تولیدکنندگان این دسته نسبت به میانگین ماهانه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ درآمد بالاتری کسب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صورت‌های مالی تولیدکنندگان داخلی لاستیک نشان می‌دهد شرایط درآمدی این صنعت در حالت ایده‌آلی قرار دارد. فروش تولیدکنندگان لاستیک در آذر رقم قابل قبولی بود و نسبت به آذر سال گذشته رشد کرده‌ است. همچنین تولیدکنندگان این دسته نسبت به میانگین ماهانه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ درآمد بالاتری کسب کرده‌اند و از همه مهم‌تر اینکه درآمد ۹ ماه اول آنها در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۹ ماه اول سال گذشته افزایش یافته‌ است. هفت تولیدکننده این گروه در مجموع درآمد ۲ هزار و ۷۶۸ میلیارد تومانی در آذر ماه کسب کرده‌اند. درآمد آذرماه آنها به قرار نمودار زیر است:

صورت‌های مالی سبز لاستیک سازان داخلی

پکرمان با درآمد ۸۵۲ میلیارد تومانی در آذرماه بالاترین درآمد ‌را در میان لاستیک‌سازان به ثبت رساند و پکویر پس از آن در رتبه دوم قرار می‌گیرد. پایین‌ترین درآمد نیز متعلق به پسهند است. این تولیدکننده در آذر درآمد ۷۱ میلیارد تومانی داشت. ولی تمام این شرکت‌ها در آذر ۱۴۰۲ نسبت به آذر ۱۴۰۱ درآمد بالاتری داشتند.

صورت‌های مالی سبز لاستیک سازان داخلی

درآمد پکویر و پتایر در آذر ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ درصد بالاتر از آذر ۱۴۰۱ بود. سایر تولیدکنندگان نیز درآمد بالاتری کسب کردند. در انتهای لیست پکرمان با رشد ۴۵ درصدی قرار می‌گیرد. درآمد آذرماه این تولیدکنندگان نسبت به میانگین درآمد ماهانه در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ نیز به مراتب بالاتر است.

صورت‌های مالی سبز لاستیک سازان داخلی

درآمد آذر ۱۴۰۲ تولیدکنندگان لاستیک نسبت به میانگین درآمد ماهانه در سال ۱۴۰۱ رشد چشم‌گیری داشت. برای مثال پاسا در آذر نسبت به میانگین ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰ درصد درآمد بالاتری داشت. این تولیدکنندگان در آذر ۱۴۰۲ نسبت به میانگین ماهانه سال ۱۴۰۲ هم درآمد بالاتری کسب کرده‌اند ولی اختلاف درآمد آنها نسبت به میانگین ۱۴۰۱ بیشتر است. در سال جاری پکویر و پتایر بالاترین درآمد را نسبت به میانگین داشتند. رشد درآمد نسبت به میانگین‌های دو سال گذشته با افزایش چشم‌گیر درآمد در ۹ ماه ابتدایی سال۱۴۰۲ نسبت به ۹ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ همراه بود.

صورت‌های مالی سبز لاستیک سازان داخلی

در گروه‌های مختلف بازار سرمایه شرکت‌های بسیاری در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به ۹ ماه اول ۱۴۰۱ درآمد بالاتری کسب کرده‌اند ولی تنها در گروه لاستیک درآمدها نسبت به تمام بازه‌های زمانی مورد بررسی بیشتر بود. درآمد پاسا در این ۹ ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد افزایش پیدا کرد، پس از آن درآمد پکویر و پسهند نیز بیش از ۵۰ درصد رشد کرد و در انتهای لیست پارتا قرار می‌گیرد. درآمد پارتا در این بازه زمانی ۱۸ درصد رشد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =