ایریسا

شرکت ایریسا زیرساختی چند جانبه بر بستر کوبرنتیز (Kubernetes) را با هدف ایجاد یک محیط مدیریتی یکپارچه و انعطاف پذیر برای  توسعه خودکار و مدیریت برنامه‌های مبتنی بر کانتینر راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایراسین، در راستای تکمیل و توسعه سبد محصولات و خدمات پردازش ابری، زیرساخت Container Orchestrator مبتنی بر پلتفرم کوبرنتیز (Kubernetes)، با هدف ایجاد یک محیط مدیریتی یکپارچه و انعطاف پذیر برای توسعه خودکار و مدیریت برنامه‌های مبتنی بر کانتینر و همچنین میزبانی از فناوری‌های هوش مصنوعی (AI)، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و اینترنت اشیاء (IOT) توسط تیم مجازی سازی و پردازش ابری در کسب و کار شبکه و زیرساخت شرکت ایریسا در مرکز داده یکی از مشتریان بزرگ سازمانی شرکت ایریسا راه اندازی شد.

کوبرنتیز، یک سیستم منبع باز است که به دلایل زیر انقلابی در نحوه مدیریت و استقرار برنامه‌های مبتنی بر کانتینر ایجاد کرده است.

مقیاس پذیری خودکار: امکان مقیاس بندی خودکار کانتینرها، برنامه‌ها و تضمین عملکرد مطلوب .

دسترس پذیری بالا: امکان دسترس پذیری بالا در مقیاس به جهت مدیریت خودکار کانتینرها و در نتیجه افزایش دسترسی پذیری و عملکرد بالا.

بهینه سازی مصرف منابع: برنامه ریزی خودکار کانتینر ها بر اساس منابع موجود در جهت بهبود استفاده از منابع و جلوگیری از اتلاف منابع.

استقرار و بروز رسانی خودکار: استقرار و بروز رسانی برنامه ها با استفاده از یک رویکرد پیکر بندی تعیین شده جهت حصول اطمینان از وضعیت مطلوب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =