امام جمعه زرین شهر

امام‌جمعه زرین‌شهر گفت: تولید انواع محصولات فولادی و تأمین حداکثری نیاز شرکت‌های داخلی کشور به خوبی توسط فولادمبارکه انجام شده و به‌طورقطع این دستاوردها تأثیر مستقیمی بر بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امام‌جمعه زرین‌شهر در حاشیه دیدار با مدیر عامل فولاد مبارکه اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که در معیت سایر ائمه جمعه منطقه با مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد مبارکه دیدار و گفت‌وگو داشته باشیم که الحمدلله بسیار جلسه خوب و پرباری بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقایی، ضمن قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در خصوص تولید انواع محصولات فولادی و تأمین حداکثری نیاز شرکت‌های داخلی کشور گفت: به‌طورقطع این دستاوردها تأثیر مستقیمی بر بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی منطقه دارد.

وی بابیان اینکه مردم همواره در خصوص صنعت هم‌جوار خود، دغدغه‌هایی در حوزه‌های محیط‌زیست، آب و سایر موضوعات مرتبط داشته و دارند، تصریح کرد: امروز شاهدیم که فولاد مبارکه در این زمینه‌ها اقدامات خوبی انجام داده و نکته حائز اهمیت این است که آشنایی و آگاهی میدانی ائمه جمعه با این اقدامات و دستاوردها می‌تواند در پاسخ‌گویی به دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف یادشده نقش مؤثری داشته باشد.

امام‌جمعه زرین‌شهر ادامه داد: امیدواریم ما نیز به‌عنوان کسانی که با مردم در ارتباط هستیم و مخاطبان زیادی داریم، بتوانیم وظیفه خود را در مورد فولاد مبارکه، رفع دغدغه‌های مردم، انسجام هرچه بیشتر ملی و زمینه‌سازی برای رشد تولید به‌خوبی انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =