حجت الاسلام موسوی امام جمعه مبارکه

امام جمعه مبارکه در دیدار با مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: بسیار خوشحالیم که امروز تفکر فاخری بر مدیریت این شرکت حاکم است؛ چراکه علاوه بر موضوعات تولید، به مسائل پیرامونی از جمله حوزه‌های زیست‌محیطی، کاهش مصرف و استفاده بهینه از منابع آبی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه دارند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ائمه جمعه شهرستان مبارکه با همراهی امام‌جمعه شهر زرین‌شهر، روز چهارشنبه ششم دی‌ماه سال ۱۴۰۱، ضمن دیدار با محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه‌ای بر اهمیت و نقش این شرکت در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه پیرامونی و کشور تأکید کردند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، امام‌جمعه مبارکه در جلسه، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و نیازهای فرهنگی شهرهای موردنظر شرکت، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ائمه جمعه برای تبیین دستاوردهای فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور و همچنین حمایت‌های این شرکت از اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرهای هم‌جوار اشاره کرد و گفت: اقدامات و خدمات فولاد مبارکه در حوزه‌های تولید و بخش‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار باارزش است.

وی تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که امروز تفکر فاخری بر مدیریت این شرکت حاکم است؛ چراکه علاوه بر موضوعات تولید، به مسائل پیرامونی از جمله حوزه‌های زیست‌محیطی، کاهش مصرف و استفاده بهینه از منابع آبی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مولا علی (علیه‌السلام) در نامه خود به مالک اشتر فرموده‌اند نباید انجام کارهای بزرگ مانع به ثمر رسیدن اقدامات کوچک شود. باید توجه داشته باشیم که در بسیاری از مواقع همین کارهای کوچک و جزئی ازنظر محتوا و معنا بسیار باعظمت، ارزشمند و مقدمه‌ای برای انجام کارهای کلان است.

امام‌جمعه مبارکه، ضمن مفید خواندن این جلسه گفت: در دیدار با مدیرعامل و معاونان این شرکت مباحث مختلفی ازجمله مسائل اقتصادی و فرهنگی شهرستان مبارکه مطرح شد و امیدواریم با تصمیماتی که در ادامه اتخاذ می‌شود، شاهد تعامل بهتر و سازنده‌تر بین فولاد مبارکه و مردم شهرستان‌های هم‌جوار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =