هواپیما

اصفهان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان گفت: تعداد پروازهایی ورودی به اصفهان به شدت کم است و یکی از بزرگترین چالش‌های همیشگی ما برای ورود هیات‌های خارجی، نبود پرواز کافی به استان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، احمدرضا طحانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری چند عنوان نمایشگاه در بخش ارتباطات خارجی یکی از اهداف پیش رو است که در این حوزه برنامه‌ریزی صورت گرفته که در این راستا به کشورهای روسیه، اسپانیا و ایتالیا هیئت‌هایی اعزام شده است.

وی با بیان اینکه از رشد خوبی در حوزه بین‌المللی و خارجی برخورداریم، که توسعه این روابط را در سال آینده بعنوان چشم انداز انتخاب کردیم، ادامه داد: در حوزه بین‌المللی سعی شده ازتوان کشورهای خواهر خوانده و ارتباطی که با وزارت خارجه داریم بهره گرفته شود که بتوان یکسری از شرکت‌ها و تعدادی از مسئولین شهرهای مختلف و یا تجار شهرهای مختلف را در نمایشگاه حاضر کنیم که این موضوع نسبت به‌سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

طحانیان با بیان اینکه بیش از۳۰ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد، افزود: بزرگترین سایت‌های نمایشگاهی در پنج کلانشهر تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز واقع شده است که جایگاه نمایشگاه اصفهان از لحاظ به روز بودن و زیرساخت‌ها پس از تهران قرار دارد.

وی گفت: سال جاری بیش از ۴۳ رویداد نمایشگاهی داشته‌ایم که نزدیک به ۳۱ مورد آن انجام شده و تا آخر سال سایر رویدادها نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان گفت: تعداد پروازهایی ورودی به اصفهان به شدت کم است و یکی از بزرگترین چالش‌های همیشگی ما برای ورود هیات‌های خارجی، نبود پرواز کافی به استان است.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی و سایر مسوولان استان درتلاشند تا خط پرواز یا «هاب هوایی» در اصفهان ایجاد کنند تا نیازی پروازی استان را پوشش داده شود که این کار در میان‌مدت نتیجه می‌دهد.

طحانیان افزود: رایزنی‌های مختلف در این زمینه انجام شده است و مسوولان قول مساعد داده‌اند که این خط هوایی تا سال آینده راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان اظهار داشت: کاری از دست متولیان نمایشگاه بین‌المللی استان در این زمینه برنمی‌آید و مسوولان استان و شهر از جمله استانداری، شهرداری و اتاق بازرگانی باید به ما کمک کنند تا بتوانیم این تسهیلات زیرساختی را فراهم سازیم.

وی اضافه کرد: اتصال خط مترو به نمایشگاه بین‌المللی در برنامه‌های آینده این مجموعه مطرح شده است که نیاز به سرمایه‌گذاری کلان دارد زیرا هر کیلومتر خط مترو حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه دربرخواهد داشت.

طحانیان خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات نمایشگاه اصفهان از طریق تعامل با مجموعه‌های مختلف حل می شود و ما از تمام توان سازمان‌های مردم نهاد و اتاق‌های دوستی و ارتباط خواهر خواندگی با شهرهای کشورهای دیگر در زمینه حل مشکلات نمایشگاهی استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =