• ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر: 47526
  • readingTime: ۱ دقیقه
الودگی هوای اصفهان در روزهای قرمز کرونایی

عکس:مجتبی جهان بخش

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: جوی پایدار تا اواخر روز چهارشنبه بر روی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود و به همین خاطر شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی استان خواهیم بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا پایان هفته اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر امواج ضعیف تا فردا از روی استان و جوی پایدار تا اواخر روز چهارشنبه بر روی استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی امروز و فردا به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از روز سه‌شنبه جو اصفهان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، گفت: از این رو شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت، ادامه داد: در این بازه زمانی آران و بیدگل با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =