بسکتبال

تیم بسکتبال زنان ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر مقابل تیم بینالود خودرو نیشابور به برتری دست یافت.

به گزارش ایراسین، دیدار تیم‌های زنان بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و بینالود خودرو نیشابور در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال ظهر امروز(جمعه یکم دی) به میزبانی سالن ملت اصفهان برگزار شد و با پیروزی ذوب‌آهن خاتمه یافت.

ذوبی‌ها در هر ۴ کوارتر بازی بهتر از حریف خود ظاهر شدند و در پایان با نتیجه ۱۰۱ بر ۴۳ تیم نماینده نیشابور را مغلوب کردند؛ در این دیدار انیس مرادی از ذوب‌آهن با ۱۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود.

تیم بسکتبال زنان ذوب‌آهن در فصل جاری مسابقات لیگ برتر در ۶ دیدار به میدان رفته و در همه‌ این مسابقات رقبای خود را شکست داده است.

فرحناز شمس سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از برتری مقابل تیم بینالود نیشابور اظهار داشت: امروز با تیم نیشابور در دور برگشت بازی داشتیم، در دور رفت ایراداتی داشتیم، به دلیل جابه‌جایی بازیکنان به شهر دیگر، تمرینات خوبی برای بازی رفت نداشتیم.

وی افزود: در این مدت تلاش و روی برنامه‌های خود کار کردیم، تا بتوانیم در بازی برگشت توافق خود را جبران کنیم.

شمس تصریح کرد: خوشحالیم که بچه‌ها خوب کار کردند و نکاتی که از آن‌ها خواسته بودیم را انجام دادند و نتیجه خوبی هم کسب شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: با توجه به جدول مسابقات یک هفته استراحت خواهیم شد، برنامه‌ریزی به این شکل است و از این زمان برای بازی‌های بعدی استفاده خواهیم کرد و این یک فرصت خوب برای ما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =