گران‌ترین بازیکنان لیگ حرفه‌ای عربستان

لیستی تازه از باارزش‌ترین بازیکنان لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی منتشر شده که نشان می‌دهد خبری از کریستیانو رونالدو بین ۲۰ بازیکن برتر نیست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، وبسایت ترنسفرمارکت فهرست ۲۰ نفره باارزش‌ترین بازیکنان لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی را منتشر کرده و در کمال تعجب نام کریستیانو رونالدو در این فهرست نیست.

رونالدوی ۳۸ ساله سال گذشته از منچستریونایتد به النصر عربستان نقل مکان کرد و از آن زمان مرتبا برای این باشگاه گلزنی کرده است. از زمان ورود او ستاره‌های سطح بالای زیادی به خاورمیانه آمدند و افرادی مانند نیمار، بنزما و روبن نوس با امضای قراردادهای میلیون دلاری باشگاه‌های معتبر اروپایی خود را ترک کرده و به خاورمیانه نقل مکان کردند.

در فهرست ۲۰ بازیکن باارزش لیگ حرفه‌ای عربستان، نیمار با ۳۸ میلیون پوند صدرنشین است و نوس ۳۴ میلیون پوندی در جایگاه دوم قرار دارد. فابینیو، سرگئی میلینکوویچ ساویچ و گابری ویگا پنج نفر برتر را تکمیل می‌کنند.

ارزش رونالدو با کاهش زیادی به ۱۲ میلیون پوند رسیده و در حالیکه ارزش او با بنزما و لوئیس فیلیپه برابر است اما این دو بازیکن دو جایگاه آخر جدول را به خود اختصاص دادند. ارزش ۱۷ میلیون پوندی رونالدو از زمان انتقال به عربستان کاهش یافته و ممکن است پس از پنجره نقل و انتقالات ژانویه رتبه او حتی پایین‌تر هم بیاید. عربستان در نظر دارد تا محمد صلاح و سعید بنرهما را نیز به خاورمیانه بکشاند و باید صبر کرد و دید که چه مبلغ هنگفتی به این دو بازیکن پیشنهاد خواهد شد.

چرا رونالدو در فهرست بازیکنان باارزش عربستان نیست؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =