• ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
  • کد خبر: 47301
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: از جمعه تا اوایل هفته آینده کاهش دما و در برخی نقاط مه و کاهش دید انتظار می‌رود و طی روزهای شنبه تا دوشنبه در مناطق، مرکزی صنعتی و شهر اصفهان کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود.

محمدرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی تا اوایل فردا برروی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی این مدت در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری به تدریج، ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش باران و ارتفاعات و مناطق غربی استان برف و مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از صبح روز جمعه تا اوایل هفته آینده کاهش دما و در برخی نقاط مه و کاهش دید انتظار می‌رود، بیان کرد: طی روزهای شنبه تا دوشنبه در مناطق، مرکزی صنعتی و شهر اصفهان کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به بررسی وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز افزود: در این بازه زمانی بیشینه دما در اکثر مناطق استان ۳ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت.

رفیعی تصریح کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده هوای ۱۵ شهر استان اصفهان به زیر صفر می‌سد و بویین میاندشت با دمای منفی ۶ درجه سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

وی گفت: همچنین در این بازه زمانی آران و بیدگل و اردستان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =