حیدرزاده

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل توکا گفت: شرکت حمل و نقل توکا توانسته در ۸ ماهه امسال حدود ۸۰ هزار برگ بارنامه برای صنعت فولاد داشته باشد و طی این مدت بالاترین سود عملیاتی را در طول ۳۳سال عملکرد خود به ثبت رساند.

به گزارش ایراسین، بنیامین حیدرزاده مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل توکا از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهار داشت: رویکرد هیئت‌مدیره جدید شرکت حمل‌ونقل توکا یک رویکرد توسعه‌ای در جهات مختلف بوده است و از دستاوردهای این توسعه، موضوع توسعه ناوگان حمل‌ونقل توکا و توسعه جغرافیایی شرکت است که طی یکسال گذشته به وقوع پیوسته است.

حیدرزاده افزود: در سال گذشته ما ۵۰دستگاه کشنده کمپرسی را برای حمل مواد اولیه زنجیره فولاد به ویژه فولاد مبارکه تامین و به ناوگانمان اضافه کردیم و امسال نیز با حمایت‌های هلدینگ توکافولاد و فولاد مبارکه، قراداری را طی روزهای اخیر منعقد کردیم تا ۵۰ دستگاه کشنده دیگر هم به ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای خود اضافه نماییم.

وی تصریح کرد: از نظر جغرافیایی نیز این شرکت اقدام به احداث شعبی در خواف، چابهار و سیرجان کرده است.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل توکا اظهارداشت: با وجود این توسعه‌ها ما توانستیم در ۸ماهه‌ی نخست امسال چیزی در حدود ۸۰هزار برگ بارنامه برای صنعت فولاد داشته باشیم و در واقع ۲میلیون تن حمل را در این حوزه انجام دادیم؛ طی این مدت بالاترین سود عملیاتی را شرکت در طول ۳۳سال عملکرد خود به ثبت رسانده است.

وی افزود: بالاترین میزان پروژه داخل سایتی را ما در مجموعه فولاد مبارکه و شرکت‌های آن داشتیم و این‌ها دستاوردهایی است که همکاران من با تلاش خود به ثبت رساندند و امیدواریم روزبه‌روز شنونده‌ی خبرهای بهتری از شرکت حمل‌ونقل توکا باشیم.

وی تصریح کرد: آن چه برای خودمان به عنوان ماموریت تعریف کرده‌ایم بحث رفع چالش‌ها و دغدغه‌های فولاد مبارکه در حمل مواد اولیه و محصول است و با این استراتژی و رویکرد، برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دادیم و امیدواریم با حمایت‌های هلدینگ توکافولاد، پروژه‌های توسعه‌ای ما یک‌به‌یک به نتیجه رسیده و نتایج حاصله‌ی آن در توسعه‌ها قابل رویت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =