ورق خودرو

همزمان با مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری، نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

به گزارش ایراسین، اجلاسیه مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع لاله شهرکرد برگزار و از ۴۰ نخبه تجلیل و تندیس درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل شرکت ورق خودرو اعطا شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از سال ۱۴۰۱ شروع شده است. سلمان گنجی افزود: بر اساس این طرح واحد های صنعتی بزرگ، برابر فرمهای ارزیابی ارسالی از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، توسط ارزیابان، مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این طرح تعدادی از واحدهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در بررسی‌های به‌عمل آمده موفق به کسب امتیاز لازم شدند.

وی ادامه داد: اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی که حائز امتیاز می شوند، مشروط بر این بود که دارای پایگاه بسیج کارگری بوده و با شرکت‌های دانش بنیان همکاری مستمر داشته باشند.

گنجی افزود: تولید بالا و سود آوری برای ارزیابی این واحدها مهم است و یکی از شروط دیگر این بوده که در زمان تحریم تعطیل یا نیمه تعطیل نشده باشند، یا حتی در این برهه زمانی پیشرفت قابل توجه، توسعه و سود آوری داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ در این مرحله شرکت ورق خوردرو امتیاز استانی را کسب و برای رقابت در مرحله کشوری به سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور معرفی شدند و امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی استانی به حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =