ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی آخر ما با یک حریف قابل احترام سعودی بود، اکنون می‌توانیم با ۲ تیم سعودی دیگر روبه‌رو شویم، اما در سفر قبلی برخی کارگران شرکت فولاد مبارکه حضور داشتند و بازی را دیدند و به مکه آمدند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: چند هفته است که در لیگ بازی نداشتیم و خوشحالم که دوباره این رقابت شروع شده است.

وی افزود: تقویم مسابقات با توجه به بازی‌های ملی بعدی، فشرده‌تر خواهد بود و همه بازی‌ها برای ما مهم است، فرصت زیادی برای استراحت نداریم و باعث می‌شود بازی‌ها هیجان‌انگیز پیش برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: مس رفسنجان رقیب قابل احترام و حریف خوبی است، امیدوارم مانند بازی‌های قبلی بتوانیم هواداران حاضر در ورزشگاه را خوشحال به خانه بفرستیم.

وی در مورد تغییرات در مدیریت باشگاه گفت: همیشه اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند و این اتفاقات در این فصل در باشگاه ما بیشتر شده‌اند، چالش‌ها همیشه وجود داشته‌اند؛ آقای ساکت زحمات زیادی کشید و همیشه باکلاس و شخصیت بود و متأسفیم که در خدمت ایشان نیستیم، بعضی مواقع باید اجازه دهیم افراد بروند و در نهایت مطمئن هستم ایشان فرزند اصفهان است و همیشه با ما خواهد بود.

مورایس در مورد لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دستاورد بزرگی بود و باعث افتخار است که بین ۱۶ تیم در این سطح از رقابت‌ها باشیم، کار ساده‌ای نبود و این مرحله را با قدرت و شرافت پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: بازی آخر ما با یک حریف قابل احترام سعودی بود، اکنون می‌توانیم با ۲ تیم سعودی دیگر روبه‌رو شویم؛ اما در سفر قبلی برخی کارگران شرکت فولاد مبارکه حضور داشتند و بازی را دیدند و به مکه آمدند، یکی از این افراد داستان زیادی داشت، ۲۰ سال سابقه کار داشت و تصادفی داشته که ممکن بود به قیمت جان وی تمام شود اما خداراشکر توانست با ما به مکه بیاید؛ شرکت فولاد مبارکه وی را رها نکرد و پیگیر سلامتی‌اش بود و باور دارم جناب آقای ساکت فراموش شدنی نیست، نه فقط به خاطر کاری که کردند که به مرحله بعدی برسیم، بلکه به خاطر سفر به عربستان سعودی.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه النصر و الهلال تیم‌های باکیفیتی هستند، خاطر نشان کرد: العین نیز قابل احترام است و برای تیمی که ذهنیت رسیدن به فینال دارد، فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کند و باید برای شکست دادن رقیب راهکار پیدا کند؛ همه آن‌ها بازیکنانی دارند که از آن‌ها شناخت دارم و این موضوع در مورد الهلال بیشتر است، النصر یکی از بهترین بازیکنان دنیا را دارد که ۵ توپ طلا دارد.

وی با اشاره به بازی با الاتحاد گفت: می‌توانستیم الاتحاد را شکست دهیم اما نتوانستیم.

مورایس گفت: دوست دارم به AFC بگویم که جریمه ۳ بازی را مجدد بررسی کنند، عادلانه است که در خانه خودمان و با حضور هواداران بازی کنیم، مانند سایر تیم‌ها که در ورزشگاه خودشان بازی کنند نه ۵۰۰ کیلومتر دورتر.

وی با اشاره به بازی با مس رفسنجان تصریح کرد: ۳ امتیاز بازی برای رسیدن به بالا جدول مهم است و همیشه مهم بوده است، فردا نیز بازی مهمی است؛ مهم است که بازی خودمان را انجام دهیم، بهترین بازیکنان را داریم که باید از بازی لذت ببرند و هواداران از بازی آن‌ها لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نتیجه بازی را مهم دانست و افزود: ما بالای جدول بودیم و ۴ امتیاز را گرفتند و اگر بخواهیم در این مورد صحبت کنیم، حرف زیاد است اما می‌خواهیم خوب بازی کنیم تا خوشحال باشیم و هواداران به حضور ما در بازی زمین افتخار کنند، می‌خواهیم عادلانه و منصفانه و با احترام به حریف بازی کنیم و به هواداران رفسنجانی خوشامد بگوییم.

وی ادامه داد: دوست دارم بازیکنانم بتوانند به بالاترین سطح خود برسند، بازیکنان این توانایی را دارند و آماده این هدف هستند، پیشرفت بازیکنان باعث پیشرفت تیم می‌شود، باید پیشرفت کنیم و امتیاز بگیریم و روند پیشرفت خودمان را ادامه دهیم و از داشتن چیزی که دارین خوشحال باشیم و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =