توکافولاد

گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با انتشار صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه‌ خود بر روی سامانه‌ی کدال، از رشد بیش از ۲برابری سود خالص تلفیقی خود معادل ۱/۲ هزار میلیارد تومان در ۶ماهه‌ی نخست سال۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایراسین، این گروه با انتشار صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه‌ی خود بر روی سامانه‌ی کدال، از رشد ۱۱۶/۲درصدی سود خالص تلفیقی ۶ماهه‌(بیش از ۲برابر مدت مشابه سال قبل) معادل ۱/۲ هزار میلیارد تومان و رشد ۹۸٪ درصدی سود ناخالص تلفیقی معادل ۱/۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.

بنا بر این گزارش، گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد دوره‌ی مالی ۶ماهه‌ی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ خود را با ۵۴٪ رشد درآمد عملیاتی تلفیقی معادل ۷/۳همت و ۱۰۰٪ رشد سود عملیاتی تلفیقی معادل ۱/۲همت به پایان رسانیده است.

انتشار صورت‌های مالی تلفیقی توکافولاد بار دیگر اهتمام این گروه به «بهداشت مالی» به‌عنوان یکی از شعارهای راهبردی خود و نیز تمرکز بر استفاده از تمام ظرفیت‌های گروه به‌عنوان رویکرد این گروه را نشان می‌دهد و بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت نیز با ارائه‌ی «گزارش مقبول» بر رعایت کامل قوانین و مقررات آمره و دستورالعمل‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در شرکت توکافولاد تاکید کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =