• ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
  • کد خبر: 4686
  • readingTime: ۱ دقیقه
نامی نو

تفاهمنامه همکاری هیات هندبال استان اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو به امضاء دو طرف رسید.

به گزارش ایراسین، تفاهمنامه همکاری این دو مجموعه با حضور علی طاهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو و سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان، امضاء شد، باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو یکی از باشگاه های خصوصی اصفهان است که در این چند سال اخیر سهم به سزایی در توسعه ورزش از آکادمی تا قهرمانی داشته است. اکنون این باشگاه به بحث هندبال ورود کرده و تیمداری در رده های مختلف سنی در دو بخش بانوان و آقایان، تاسیس آکادمی تخصصی هندبال در مناطق و نواحی مختلف و ... را در دستور کار قرار داده است.

در این جلسه سید حسن افتخاری ابراز خوشحالی نمود و اظهار داشت: برای هیات هندبال استان اصفهان همه باشگاه هایی که در این رشته سرمایه گذاری می کنند، قابل احترام هستند و برای ما همه آنها یکسان می باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو نیز گفت: از اینکه هندبالی ها به باشگاه ما حسن اعتماد را داشته اند کمال تشکر را دارم.

گفتنی است باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو اصفهان در سال ۱۳۹۵ با حمایت گروه صنایع غذایی نامی نو آغاز به کار کرد. این باشگاه تیم‌های ورزشی مردان و زنان و در ورزش‌های والیبال، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز و اسکواش را در مسابقات باشگاهی کشوری دارد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =