نامی نو

تیم نامی‌نو اصفهان در هفته دوازدهم لیگ ‌برتر فوتسال بانوان با نتیجه ۳ بر یک از سد پویندگان فجر شیراز گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته دوازدهم لیگ ‌برتر فوتسال بانوان ایران جمعه بیستم فروردین ۱۴۰۰ با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید. در گروه اول این مسابقات تیم ملی حفاری اهواز مقابل شهروند ساری به میدان رفت و با چهار گل پیروز شد. حفاری با توجه به استراحت سایپا در هفته یازدهم به صدر جدول صعود کرد.

نامی‌نو اصفهان هم پویندگان فجر شیراز را سه بر یک شکست داد، گل های نامی نو را نازنین استکی ۲ گل و یلدا تاجیک به ثمر رساندند و سمیه عیدیان تک گل پویندگان فجر شیراز را ورد دروازه نماینده اصفهان کرد. مهناز آشتیانی سرمربی نامی نو پس از پیروزی تیمش برابر پویندگان فجر شیراز اظهار داشت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و حریف بهتر از ما بود و روی اشتباه خودمان گل خوردیم، اما در نیمه دوم بازگشت خوبی به بازی داشتیم و توانستیم ۳ گل بزنیم و موقعیت‌های متعدد دیگری هم خلق کردیم که نتوانستیم از بیش از ۳ موقعیت خود استفاده کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم برنامه خود را تغییر دادیم و بازیکنانم به تمام تاکتیک‌ها عمل کردند. ترکیب و تاکتیک تیم پویندگان فجر شیراز نسبت به نیم‌فصل اول خیلی تغییر کرده بود که این موضوع ما را در نیمه نخست غافلگیر کرد اما در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بودیم و اگر از موقعیت‌های خود به درستی استفاده می‌کردیم شاید به گل‌های بیشتری هم می‌رسیدیم.

هیات فوتبال رودان با حساب  ۶ بر ۲ تیم مس کرمان را شکست داد. در گروه اول ملی‌حفاری اهواز، سایپا و نامی‌نو به ترتیب با ۳۰، ۲۷ و ۱۸ امتیاز تیم‌های اول تا سوم هستند.

در گروه دوم و در حالی که هیات فوتبال خراسان رضوی صدرنشین استراحت داشت، پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان برابر هم به میدان رفتند و در نهایت مس با حساب دو گل به برتری رسید. پالایش در صورت پیروزی می‌توانست به صدر جدول این گروه برسد. تیم های رهیاب تهران و پارس آرا شیراز به تساوی سه بر سه دست یافتند، هیات فوتبال اصفهان مثل همیشه عملکرد بسیار بدی را به نمایش گذاشت و در خانه با نتیجه یک بر چهار مغلوب کیمیای اسفراین شد.

هیات فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان به ترتیب با ۲۷، ۲۵ و ۲۱ امتیاز تیم‌های اول تا سوم گروه دوم هستند.

نتایج کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان به شرح زیر است:

گروه اول:

ملی حفاری اهواز ۴ - صفر شهروند ساری

نامی‌نو اصفهان ۳ - ۱ پویندگان فجر شیراز

هیات فوتبال رودان ۶ - ۲ مس کرمان

گروه دوم:

مس رفسنجان ۲ - صفر پالایش نفت آبادان

رهیاب تهران ۳ - ۳ پارس آرا شیراز

هیات فوتبال اصفهان ۱ - ۴ کیمیای اسفراین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =