فولاد سنگان

رئیس واحد حمل و نقل صنعتی فولاد سنگان گفت: در حوزه جاده‌ای، فولادسنگان در هفتم آذرماه ۱۴ هزار و ۶۳۵ تن گندله در حوزه ریلی بارگیری داشته و لذا در مجموع این شرکت توانست با جابجایی ۲۲ هزار و ۵۹۵ تن محصول، رکورد روزانه حمل را به ثبت برساند.

به گزارش ایراسین، مرتضی ملکی، رئیس واحد حمل و نقل صنعتی فولاد سنگان در خصوص رکوردهای روزانه ریلی و جاده‌ای و همچنین رکورد کلی حمل شرکت فولاد سنگان در ۸ ماهه امسال گفت: در حوزه جاده‌ای این شرکت در هفتم آذر ماه توانست حدود ۷ هزار ۹۶۰ تن محصول گندله را از سایت حمل کند و رکورد جدیدی را به ثبت برساند. همچنین فولاد سنگان در این روز ۱۴ هزار ۶۳۵ تن گندله در حوزه ریلی بارگیری داشته است و لذا در مجموع این شرکت توانست با جابجایی ۲۲ هزار و ۵۹۵ تن محصول، رکورد روزانه حمل را به ثبت برساند.

ملکی افزود: رکورد قبلی در حمل جاده‌ای به تاریخ ۲۶ تیر و به میزان ۷۰۴۳ تن بوده اما در حوزه ریلی رکورد قبلی به تاریخ ۱۷ فروردین باز می گردد که شرکت توانست ۱۴ هزار ۴۱۵ تن را از مسیر ریلی جابجا کند.

گفتنی است، رکورد حمل روزانه قبلی نیز در تاریخ هفتم مرداد به میزان ۱۸ هزار و ۴۷۰ تن بوده است.

ملکی دلایل ثبت رکوردهای مذکور را این چنین توضیح داد و افزود: در حوزه ریلی افزایش تعداد خطوط توانست ما را به این رکورد برساند و همچنین در حوزه جاده ای افزایش مکانیزم‌های بارگیری و همین طور تنوع مکانیزم های بارگیری، فولاد سنگان را به سمت این هدف سوق داده و رکوردهای جدید را رقم زده است.

وی ادامه داد: این شرایط توسط کارکنان واحد بازرگانی و مجموعه فروش در معاونت بازرگانی محقق شد و مجموعه حمل و نقل صنعتی در معاونت بهره برداری توانست این رکوردها را به ثبت برساند و امیدواریم با تداوم همین روند تا پایان سال شاهد رکوردهای جدیدتری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =