حقیقت

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: تدوین مباحث پروژه محور در گسترش روابط و تعاملات با کشورهای هدف، ضرورت دارد و موضوع مشخصی بر اساس ظرفیت‌های اصفهان و کشور هدف تعریف و در زمان‌بندی مشخص مسیر حرکت تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود حقیقت سرشت ظهر شنبه در کمیته گسترش همکاری‌های استان با کشورهای هدف و با بررسی مصوبات سفر هیأت سیاسی و تجاری اصفهان به کشور روسیه که سال گذشته رقم خورد، اظهار کرد: تدوین مباحث پروژه محور در گسترش روابط و تعاملات با کشورهای هدف، ضرورت دارد و موضوع مشخصی بر اساس ظرفیت‌های اصفهان و کشور هدف تعریف و در زمان‌بندی مشخص مسیر حرکت تدوین شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود پروژه‌هایی که در یک دوره مشخص به نتیجه می‌رسد برای توافقنامه‌های بین‌المللی تدوین و ارائه شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مسیر حرکت فعالان اقتصادی استان باید مشخص باشد و در این مسیر از هرگونه بزرگنمایی پرهیز شود و طرح‌هایی که جنبه اجرایی شدن در مدت زمان مشخص دارند در نظر گرفته شوند.

شایان ذکر است در این نشست مقرر شد نقشه راه اصفهان در نهمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر نیز ترسیم شود. نهمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر به منظور بهبود روابط تجاری و اقتصادی دو کشور برنامه‌ریزی شده است که با حضور مقام‌های ارشد دولتی و همچنین تجار ایرانی و قطری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =