• ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
  • کد خبر: 46529
  • readingTime: ۲ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز آماده بودیم که با ۲ بازیکن کمتر برنده شویم اما در بازی بعدی با ۱۱ بازیکن بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نیروی هوایی عراق اظهار داشت: به بازیکنان و تیمم تبریک می‌گویم، بازی ساده‌ای نبود و بازی به دیداری سخت تبدیل شد؛ به تیم نیروی هوایی تبریک می‌گویم، تیم خوبی است و تیم‌های این رقابت‌ها باکیفیت هستند.

وی ادامه داد: در بازی قبلی از بهترین بازیکن زمین صحبت کردن، امروز هم به رامین تبریک می‌گویم که پشت گلی که زدیم بود و بابت عملکردش برای سپاهان و تیم ملی تبریک می‌گویم.

مورایس تصریح کرد: بازی ساده‌ای برای داور نبود، یکی از بهترین داورهای قطر و لیگ قهرمانان آسیاست و خوشحالم که بودند، اگر ایشان نبودند، بازی سخت‌تر نیز می‌شد؛ آرامش از خود نشان داد که برای بازیکنان مهم بود، شخصیت نشان داد، امیدوارم در آینده تصمیماتی بگیرد که در مسیر تیم نباشد، با کارت قرمز اول موافق هستم اما در کارت قرمز دوم می‌شد، تصمیم دیگری گرفته شود، خدارشکر که همه چیز خوب پیش رفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: برای من ساده است، بازیکنان باکیفیت عمل کردند و تمرکز داشتند، با یک بازیکن کمتر سخت بود و با ۲ بازیکن کمتر سخت تر شد؛ بازیکنان می‌دانستند باید چکار کنند و برای من اولین‌بار نبود چنین شرایطی را تجربه می‌کردم، بابت تمرکز، دانش و عملکرد خوبشان تشکر می‌کنم و در آخر پاداش خوبی گرفتیم که برد بازی بود.

وی در مورد تغییر پست محمد کریمی گفت: معمولا در مورد استراتژی با بازیکنان حرف میزنم، باید کیفیت تیم حریف را در نظر بگیریم و سایر اتفاقات به کیفیت بازیکن برمی‌گردد؛ خوشحالم که توانستیم این موضوع را حل کنیم، فقط تمرین کردن نیست و بازیکن باید درک کند و خود را با شرایط هماهنگ کند که این اتفاق افتاد.

مورایس یادآور شد: بازی امروز تمام شد و الاتحاد تیم دیگری است، برتری آن‌ها این است که امتیاز دارند از بازی که انجام نداده‌اند و اگر بازی کرده بودیم، سناریو تغییر می‌کرد؛ پیش‌بینی نمی‌کنم و باید برویم، آنالیز کنیم و سازماندهی انجام دهیم و بهترین خودمان را بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین گفت: اگر کافی باشد خوشحالم و اگر کافی نباشد، خوشحالم چون می‌دانم کارهای دیگری باید انجام دهیم، فشار زیادی را حس نمی‌کنیم زیرا می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم؛ امروز آماده بودیم که با ۲ بازیکن کمتر برنده شویم اما در بازی بعدی با ۱۱ بازیکن بازی خواهیم کرد و به اندازه کافی شانس برای بازی داریم، می‌توانیم برنده باشیم، باید صبر کنیم تا زمان برسد، باید باور داشته باشیم، کار کنیم و به دست بیاوریم.

وی در پایان بیان داشت: در آخر به تیم پرسپولیس اشاره می‌کنم که مساوی کردند و با ۸ امتیاز و بازی در خانه با الدحیل شانس بیشتری برای صعود دارند، برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اگر ۲ تیم از ایران صعود کنند باعث افتخار کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =