والیبال سپاهان

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان برای ورزشکاران خود ارزش و احترام قائل است و بیشترین خدمات و امکانات در اختیار ورزشکاران می‌گذارد، دلیل حضورم نیز همین موضوع بوده است.

به گزارش ایراسین؛ فاطمه عنایت کم بودن تعداد تیم‌ها و اسپانسر را از مهم‌ترین چالش فعلی والیبال بانوان دانست و در خصوص دلیل پیوستنش به جمع طلایی‌پوشان اصفهان، اظهار کرد: در تیم سپاهان بودن برای من باعث افتخار بوده است، زیرا تیمی با اصالت و قدیمی است که برای ورزشکاران خود ارزش و احترام قائل است و بیشترین خدمات و امکانات در اختیار ورزشکاران می‌گذارد،دلیلش برای حضورم نیز همین موضوع بوده است.

وی افزود: مهم‌ترین چالش فعلی والیبال بانوان کم بودن تعداد تیم‌ها است که سبب می‌شود کمتر بازی کنیم. اگر تعداد بازی‌ها بیشتر شود، قطعا با تجربه بیشتر و بهتر بازی کردن بازیکنان هم همراه می‌شود.

او در خصوص سه هفته ابتدایی لیگ برتر بانوان و شرایط سپاهان در میان دیگر رقبا، توضیح داد: سه بازی قبل خود را برده‌ایم و تقریبا در شرایط ایده‌آلی هستیم. در هفته چهار استراحت داشتیم و توانستیم در این هفته روی نقاط ضعف‌مان تمرکز و خود را تقویت کنیم.

عنایت همچنین درباره هدف امسال سپاهان، تصریح کرد: امسال تیم سپاهان کاملا بومی است و این نشان‌ می‌دهد که در درجه اول می‌خواهد به پیشرفت والیبال استان کمک کرده و پس از آن حضور در پلی‌آف و کسب سکو را در نظر داریم.

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال بانوان سپاهان با تاکید بر اینکه بعد از تیم ملی، لژیونر شدن بهترین اتفاق است که می‌تواند برای یک بازیکن پیش رو باشد و این اتفاق از اهداف من است، گفت: امیدوارم که امسال لیگ بسیار خوب و پویایی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه‌ خوب برای تیم سپاهان کسب کنیم و همه بازیکنان با سلامت کامل و بدون مصدومیت این لیگ را به پایان برسانند، زیرا سلامت آن‌ها از مهم‌ترین دارایی هربازیکن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =