ورزش و جوانان

نشست هم اندیشی کارگروه ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایراسین، نشست هم اندیشی کارگروه ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و علیرضا امینازاده و رامین نعیمی معاونین وی، محمد علی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و وحید رجبی رئیس سازمان بسیج به میزبانی سرای ورزشکاران برگزار گردید.

محمد سلطان حسینی در این جلسه پیرامون رشادت های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این سردار رشید اسلام از عمق وجودش شهادت را التماس کرد، امثال حاج قاسم سلیمانی ها کلمه انسان بودن را طور دیگری درک کردند و شهادت را یک فوز عظیمی برای خودشان دیده اند، حاج قاسم سلیمانی در طول چهل سال رشادت های مختلفی از خود نشان داد تا به درجه رفیع شهادت نائل شد که جا دارد شهادت وی را تبریک و تسلیت عرض نمایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در آئین تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاقاتی رخ داد و چند تن از هموطنان مان به رحمت خدا پیوستند، همچنین در سقوط هواپیمای اوکراینی بیش از 140 مسافر ایرانی جان خود را از دست دادند، اینجانب این دو ضایعه را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم  و از پروردگار متعال برای جان باختگان علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران در حوزه های مختلف جزء 10 کشور برتر جهان می باشد، افزود: توان صنعت دفاعی ایران قبل از انقلاب در حد صفر بود و این در حالیست که می‌توان اکنون اعلام کرد که ایران در قدرت موشکی، از قدرت های جهان است، اکنون در جایگاهی قرار گرفته ایم که در طول تاریخ تنها کشوری هستیم که مستقیم با آمریکا درگیر می شویم.

سلطان حسینی تصریح کرد: اگر آمریکا تاکنون نتوانسته گزندی به کشورمان بزند، بخاطر رشادت های مردم ایران و همچنین بخاطر وجود رهبری همچون آیت الله خامنه ای می باشد، رهبر معظم انقلاب اسلامی واقعا آگاهانه و خردمندانه ملت بزرگ ایران را رهبری کرده است، مطمئن باشید که حضرت ولی عصر(عج )  نیز همچون ﺧﻮرﺷﻴﺪ، ﺣﺎﻓﻆ و ﻧﮕﻬﺒﺎن اﻣﺖ ایران اﺳﻼﻣﻰ اﺳﺖ.

وی در پایان پیرامون برنامه های فرهنگی ورزشی  اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص دهه فجر 1398 گفت: ما طبق سال های گذشته با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان برنامه های مختلفی را برای بخش‌های ورزشی، جوانان و فرهنگی پیش‌بینی کرده ایم و با توجه به اتفاقات اخیر این برنامه ها پربارتر از سالهای گذشته انجام خواهد شد.

پس از صحبت های مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، محمد علی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و وحید رجبی رئیس سازمان بسیج نیز تاکید کردند که برنامه های فرهنگی ورزشی چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پر قوت تر از سال های گذشته انجام شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =