• ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
  • کد خبر: 46086
  • readingTime: ۱ دقیقه
باران

از روز دوشنبه تا سه‌شنبه، ابرناکی، مه آلودگی، بارش باران، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد شدید و در برخی مناطق مستعد شرقی توفان و گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، به مرور از دوشنبه شاهد نفوذ سامانه ناپایدار خواهیم بود و بر این اساس تا دوشنبه وضعیت جوی در اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا سه‌شنبه، ابرناکی، مه آلودگی، بارش باران، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد شدید و در برخی مناطق مستعد شرقی توفان و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و با خروج این سامانه بامداد روز چهارشنبه کاهش محسوس دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق، در ارتفاعات و مناطق سردسیر به ویژه غرب و جنوب بارش برف و مه آلودگی و کاهش دید و صاعقه پیش‌بینی می‌شود که منطقه اثر این مخاطره مناطق جنوب و غرب شامل فریدونشهر، بویین و میاندشت، خوانسار، گلپایگان، داران، سمیرم و چادگان است.

وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای، گرد و خاک محلی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا بواسطه گردو خاک برای اکثر مناطق استان و باشدت بیشتر اردستان، انارک، زواره، فریدونشهر، داران، خوانسار، شاهین شهر و میمه، چوپانان، خوروبیابانک، کاشان، دهاقان، سمیرم، ورزنه، نایین، اصفهان و شرق اصفهان این مخاطره پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =