والیبال سپاهان

باشگاه‌های کشور، با پیروزی تماشایی مردان والیبالیست سپاهان مقابل عقاب تهران به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان و در جذاب‌ترین دیدار هفته، تیم والیبال سپاهان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عقاب به برتری رسید.

در این رقابت که بیش از ۱۸۰ دقیقه به طول انجامید، نماینده تهران بازی را بهتر آغاز کرد و دو دست ابتدایی را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۹ بر ۲۷ به نفع خود به پایان رساند.

سپاهانی‌ها از دست سوم با بهره‌گیری مناسب از تاکتیک کادرفنی ورق بازی را برگرداندند و دست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ با پیروزی پشت سر گذاشتند تا تکلیف برنده این رقابت در دست پایانی مشخص شود.

دست پنجم این رقابت پایاپای را عقاب با برتری ۵ امتیازی نسبت به طلایی‌پوشان تا امتیاز نهم پیش برد ولی مردان والیبالیست سپاهان با اتکا به کار تیمی، حملات مناسب و دریافت خوب، اختلاف را جبران کردند و در نهایت این دست نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید تا این ماراتن تماشایی در نهایت با برتری سپاهان همراه شود.

والیبالیست‌های سپاهان با برتری در این رقابت، جایگاه خود را در رتبه سوم گروه حفظ کردند و دوشنبه همین هفته در آخرین دیدار نیم فصل اول، میزبان آرتین خراسان جنوبی خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =