کاظمی

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: موفقیت هر روز فولادمبارکه به دلیل هم‌افزایی همه سطوح ساختار سازمان بوده که شامل تمامی لایه‌هاست و در بین آنها یکی از تاثیرگذارترین بخش‌ها، شیفت‌فورمن‌ها به عنوان سرپرستان اجرایی کارخانه‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا کاظمی در پنجمین دوره کمیته ارتقاء ایمنی شیفت فورمن‌های شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه ایمنی، یکی از اساسی‌ترین موضوعات تعالی سازمانی است، اظهار کرد: اگر بخواهیم به یک سازمان تکامل یافته برسیم باید در حوزه ایمنی و سلامت کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: در واقع با وجودی که این حرف‌ها تکراری به نظر می‌رسد اما باید برای پیشگیری از تکرار حوادث و به ویژه در حوزه ایمنی و سلامت انسان‌ها این موضوعات تکراری را مدام به روزرسانی کرد.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه معتقد است که بازخوانی موارد ایمنی باعث کاهش تلفات می‌شود و حتی باید این موارد بارها و بارها تکرار تا در ناخودآگاه و نگرش کارکنان و شیفت فورمن‌ها نهادینه شود.

شیفت فورمن‌ها سفیران ایمنی در زیست بوم فولاد مبارکه

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای زیست ایمن در سازمان، تصریح کرد: حفظ و نگهداشت نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه و ارتقاء آنها در ابعاد مختلف در واقع ثروت‌آفرینی را برای آن سازمان به همراه دارد و این امر ضرورت برگزاری دوره‌هایی برای حفظ امنیت، ایمنی و سلامت این سرمایه ارزنده را دوچندان می‌کند.

کاظمی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه در همه عرصه‌ها دارای رکورد است و باید در حوزه ایمنی و سلامت کارکنان نیز سرآمد باشد و مدار رو به رشدی را برای خود ترسیم کند.

شیفت فورمن‌های ایمنی، تاثیرگذارترین رهبران در فولاد مبارکه

وی شیفت فورمن‌ها را سفیران ایمنی در زیست بوم فولاد مبارکه دانست و افزود: خلق ذهنی آرام و رفتار و مفاهمه درست در حوزه ایمنی فولاد مبارکه توسط شیفت فورمن‌ها باید نهادینه شود تا به سطح بالایی از ایمنی و بهداشت در این سازمان نائل شویم.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در حوزه اطلاعات و آموزه‌های ایمنی نقص و کمبودی وجود ندارد، گفت: آنچه که مهم است توجه عمیق به مطالب حوزه ایمنی و سپردن آنها به ذهن است به منظور بهره برداری در عمل از این دانسته هاست.

شیفت فورمن‌ها، یکی از تاثیرگذارترین سطوح در فولاد مبارکه

وی افزود: موفقیت هر روز فولادمبارکه به هم‌افزایی بوده که همه سطوح در ساختار سازمان در آن هم‌آوایی دارند و یکی از تاثیرگذارترین این سطوح در بخش اجرا، شیفت‌فورمن‌ها هستند.

کاظمی با بیان اینکه تعمیق دادن به باورهای ایمنی باید در سطح تیم‌ها شکل بگیرد، تصریح کرد: در واقع دستورات این حوزه نباید در حد صورت جلسه باقی بماند و شیفت فورمن‌ها باید با زیرمجموعه خود در ارتباط نزدیک، مفاهیم ایمنی را مداوم به اشتراک بگذارد.

وی ادامه داد: در رده فورمن‌ها در حیطه بهره‌برداری و تعمیرات، واژه‌های توسعه و تعالی سازمانی بسیار نمود دارد و در تعابیر آنها آمده است که این افراد باید توانایی همزمان رفع تناقض‌های شغلی را داشته باشند و بتواند مشکلات تعامل انسان‌ها و تجهیزات را برطرف کنند و این انتظار از این سطح به علت تماس مداوم با بدنه کارکنان، بیشتر احساس می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =