• ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر: 45637
  • readingTime: ۳ دقیقه

ایراسین بررسی می‌کند:

چند میگیری سورپرایز کنی؟!

هزینه پکیج سورپرایز ویژه به بیش از ۱۰ میلیون تومان می‌رسد
سورپرایز

پکیج کامل سورپرایز در مرکز خرید سیتی سنتر سپاهانشهر با هزینه ۱۴ میلیون تومانی از سورپرایزهای لاکچری یکی از گروه‌های اصفهانی به شمار می‌رود که این پکیج شامل بارش ۵۰۰ بادکنک، دیزاین و چیدمان میز، تشریفات و پذیرایی کامل با کیک دو کیلوگرمی، گروه موزیک پنج نفره، فیلم‌برداری از دو زاویه می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین، سعیده غفاری: فرقی نمی‌کند تولد باشد یا سالگرد ازدواج ، روز پدر و مادر یا خبر ارتقای شغلی، فقط کافیست با یکی از گروه‌های سورپرایز کننده هماهنگ کنید تا عملیات سورپرایز شروع شود. مشتریان گروه‌های سورپرایز شامل هر قشری می‌شود از پیر و جوان گرفته تا افراد تحصیل‌کرده و پولدار. هدف اصلی مراجعه به این گروه‌ها نیز سورپرایز حسابی فرد مدنظر است، البته فیلم خروجی پروسه سورپرایز هم باید خوب از آب دربیاید تا در فضای مجازی وایرال شود! تعدادی از گروه‌های سورپرایز کننده آنقدر تجهیزات لوکس و ایده‌های جدیدی دارند که برای اکثر مشتریان باورکردنی نیست. اگرچه قیمت بالای بعضی از پکیج‌های سورپرایز از ایده و کار خود گروه، سورپرایزکننده‌تر است تاجایی‌که شاید کمتر کسی باور کند یک سورپرایز دو ساعته در مرکز خرید سیتی‌سنتر سپاهانشهر ۱۴ میلیون تومان آب می‌خورد.

قیمت‌های فضایی برای ایده‌های‌ عجیب‌وغریب‌

در بازار پررونق سورپرایزکردن هرچه ایده‌های سوپرایز متفاوت‌تر و عجیب‌وغریب‌تر باشد، قیمت‌ها فضایی‌تر خواهد بود. پای گروه‌های سورپرایز یا سوپرایزشو مدت‌هاست به بازار اصفهان باز شده است و هرکدام از آن‌ها پکیج‌های مختلفی ارائه می‌دهند که قیمت پکیج‌ها از زمین تا آسمان بایکدیگر تفاوت دارد. پیدا کردن این گروه‌ها نیز دشوار نیست، فقط باید عبارت "سورپرایز-اصفهان" را در فضای مجازی جست‌وجو کنید تا با انبوه این گروه‌ها روبه‌رو شوید. در این میان بعضی گروه‌ها برای خودشان اسم و رسمی به پا کرده‌اند و در چند شهر مختلف شعبه زده‌اند که برای سورپرایزشدن توسط گروه‌شان باید از حداقل ۴۸ ساعت قبل نوبت رزرو کنید.

قیمت پکیج‌های سورپرایز با تمامی جزئیات در سایت یا صفحات مجازی گروه‌ها سوپرایزر قید شده است. کف قیمت از سورپرایز تلفنی با بهای ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود؛ بدین صورت که با فرد تماس گرفته، مناسبت موردنظر را به او تبریک می‌گویند و درنهایت یک موسیقی توسط خواننده گروه خوانده می‌شود. سورپرایز عروسک، محل کار، مرکز خرید، طبیعت، اخبار، اسنپ، سینما، اتاق فرار و دوربین مخفی را می‌توان با قیمت‌هایی بین یک میلیون تا ۱۴میلیون تومان رزرو کرد. البته اگر قصد فیلم برداری از زوایای مختلف را دارید، باید به ازای هر دوربین و زاویه دست‌کم یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان درنظر بگیرید. فراموش نکنید هزینه ایاب و ذهاب نیز به قیمت‌ نهایی پکیج سورپرایز اضافه ‌می‌شود. پکیج کامل سورپرایز در مرکز خرید سیتی سنتر سپاهانشهر با هزینه ۱۴ میلیون تومانی از سورپرایزهای لاکچری یکی از این گروه‌های اصفهانی به شمار می‌رود که این پکیج شامل بارش ۵۰۰ بادکنک، دیزاین و چیدمان میز، تشریفات و پذیرایی کامل با کیک دو کیلوگرمی، گروه موزیک پنج نفره و فیلم‌برداری از دو زاویه می‌شود. پکیج اقتصادی سورپرایز در سیتی‌سنتر سپاهانشهر به برگزاری عملیات سورپرایز در یکی از کافه یا رستوران‌های سیتی‌سنتر، بارش ۳۰۰ بادکنک، کیک یک کیلوگرمی و تشریفات ساده به همراه یک فیلم‌بردار با هزینه هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان محدود می‌شود. هزینه عکسبرداری نیز جداگانه حساب می‌شود و مشتری باید بابت هر شات بدون ادیت و با ادیت به ترتیب ۷۰ و ۱۲۰ هزار تومان بپردازد.

یک سینما برای یک سورپرایز!

«اگه دوست دارید عزیزانتان را متفاوت و اختصاصی سوپرایز کنید، این کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید.» این جمله‌ای است که یکی از گروه‌های سورپرایزر اصفهان برای سوپرایز اختصاصی در سینما در صفحه مجازی خود درج کرده است. پکیج لاکچری سورپرایز در سینما با هزینه هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به تازگی رواج پیدا کرده است و براساس جزئیات آن کلیپ کوتاهی در رابطه با تبریک مناسبت به فرد موردنظر روی پرده سینما نمایش داده می‌شود. سپس گروه سورپرایزر به همراه ۱۰ شاخه گل رز و بادکنک هلیومی در سینما حاضر شده و عملیات سورپرایز صورت می‌گیرد. اگر مشتری تمایل به سورپرایز ویژه در سینما داشته باشد، سینما به صورت کامل رزرو می‌شود و گروه فیلم‌بردار و موسیقی در محل حضور پیدا می‌کنند که هزینه این پکیج به ۱۳ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

چند میگیری سورپرایز کنی؟!

یک میلیون تومان برای سورپرایز یک ساعته!

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد هرچه شهرت گروه سورپرایزشو بیشتر باشد، هزینه دریافتی آن‌ها نیز بالا خواهد رفت؛ برای نمونه گروه‌های سوپررایزر معروف در ازای برنامه دو ساعته در یکی از رستوران‌های حوالی سی‌وسه پل بسته به تشریفات، تعداد نوازنده و فیلم‌بردار چهار تا هشت میلیون تومان دریافت می‌کنند. درمقابل آگهی‌های سوپرایز یک ساعته در یکی از رستوران یا کافه‌های اصفهان با قیمت یک تا دو میلیون تومان در پلتفرم‌های آنلاین آگهی شده است. البته در پکیج‌هایی با قیمت پایین خبری از دیزاین، گل، بادکنک و فیلم‌بردار یا عکاس اختصاصی نیست و تمامی لحظات توسط دوربین موبایل ضبط خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سوگند ناظری IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 1
    چه خبرررهههه؟!!! من می‌بینم همیشه بلاگرا از این سورپرایزا می‌کنند نگو قیمتا بالاست و این گروها به واسطه بلاگرا تبلیغ می‌کنند. خیلی گرونه با این هزینه‌ها یه تولد دوستانه تو باغ بگیریم که بیشتر خوش می‌گذره اصلا فکر نمب کردم اینقدر گرون باشه
  • ناصر زینعلی CA ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 0
    چقدر گرون مگه چکار می کنند یعنی یه سفارش ۱۴ میلیونی داشته باشند دوماه حقوق منو میگیرند
  • ایمان صالحی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    چقدر قیمت ها بالاست واقعا حیرت آوره واقعا یه تولد یا هر مناسبی ارزششو داره اینقدر خرج کنی؟!!!
  • زهرا خانووووم QA ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    چه خبره من فکر می کردم درحد ۱۰۰ تومن و ۲۰۰ تومن بگیرند دیگه نهایتش ۵۰۰ تومن خیلی گرونه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =