تولید ناخالص داخلی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: حجم سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و درآمد شرکت‌های مستقر در شهرک بسیار بالاست که با افزایش این شرکت‌ها تولید ناخالص داخلی کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان افزایش می‌یابد.

به گزارش ایراسین، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از بازدید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در حال حاضر تفاهم‌نامه‌ای با این شهرک دارد که در حال اجرا است اما مقرر شد این تفاهم‌نامه با هدف کمک بیشتر به تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک، تقویت شود و حجم تسهیلات آن افزایش یابد.

وی افزود: بیشتر تسهیلات پرداختی توسط صندوق کارآفرینی امید جزء روش‌های تأمین مالی ارزان کشور محسوب می‌شود بنابراین افزایش سطح پرداخت تسهیلات توسط این صندوق به شرکت‌های مستقر در شهرک، توان آن‌ها را برای توسعه و افزایش سطح اشتغال‌زایی افزایش خواهد داد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت‌های مستقر در آن از جوانب مختلفی پیشرو هستند و تجارب متفاوتی در حوزه‌های مختلف دارند. حجم سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و درآمد شرکت‌های مستقر در شهرک بسیار بالاست. امیدواریم با افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک، تولید ناخالص داخلی کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان افزایش یابد و اقتصاد کشور بیش از پیش شکوفا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =