رضا اسدی؛ نشست خبری سپاهان - آلمالیق

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بحث تیم نیست و بحث کشور است، سپاهان نماینده کشور ایران است، بحث ملی است و مردم باید انگیزه داشته باشند که به ورزشگاه بیایند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رضا اسدی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با آلمالیق اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این مکان و زمان هستم، مربی شرایط بازی را کاملا توضیح داد، در خانه بازی نمی‌کنیم و همه هواداران را نداریم، یکی از نقاط قوت ما در بازی‌های خانگی هواداران هستند، متاسفانه در این بازی کنار ما نیستند اما باید انگیزه داشته باشند که بیایند و تیم را تشویق کنند.

وی افزود: در تهران هوادار سپاهانی داریم و می‌توانیم در ورزشگاه هواداران را تا حدودی داشته باشیم؛ خوشحالم که در آزادی حصور بانوان را می‌توانیم داشته باشیم، قوت قلب برای بازیکنان است که خانواده‌هایشان می‌توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند.

اسدی تصریح کرد: فکر می‌کنم در مورد خودمان صحبت کنیم، شرایط خوبی داریم و می‌توانیم در این مسابقه برنده بازی شویم و به ادامه بازی‌ها امیدوار بمانیم؛ امیدوارم بازی طوری باشد که برنده بازی باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بحث تیم نیست و بحث کشور است، سپاهان نماینده کشور ایران است، بحث ملی است و مردم باید انگیزه داشته باشند که به ورزشگاه بیایند؛ سپاهان بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و شرایط خوبی داشته است، بازیکنان در زمین و کادر فنی کار خود را به خوبی انجام می‌دهند اما مشکلاتی خارج از زمین بوده است؛ لایق این هستیم که مردم ما را حمایت کنند، این برد برای ادامه راه در لیک قهرمانان آسیا مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =