سبزواری

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با صدور پیامی هفته‌ی پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با صدور پیامی هفته‌ی پدافند غیرعامل را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بی‌گمان شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و مقاوم‌سازی زیرساخت‌های عمومی و اختصاصی کشور و فرهنگ‌سازی در جهت ارتقای آستانه پایداری ملی در شرایط بحرانی، آسیب‌پذیری کشور را در مقابل تهدیدات مختلف کاهش خواهد داد و موجب افزایش امنیت در سطح کشور خواهد شد.
پدافند غیرعامل از جمله مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق کشور در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار خواهد بود.
بی‌تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران ایران اسلامی، با اندیشه‌ای راهبردی، این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل‌کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
این‌جانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از خداوند متعال برای تمامی فعالان این حوزه که نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند، دوام توفیق مسئلت می‌نمایم و مفتخر هستیم که این امر خطیر در گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با مشارکت و آگاهی همکاران سخت‌کوش و تلاش مضاعف آنان و با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های پدافندی اجرا می‌شود.

احمدرضا سبزواری
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =