• ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
  • کد خبر: 44949
  • readingTime: ۱ دقیقه
بارسلونا - رئال‌مادرید

رئال‌مادرید با درخشش تکراری جود بلینگام موفق شد در ال‌کلاسیکو هم بارسلونا را شکست دهد تا بالاتر از رقیب همیشگی و خیرونا در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس نبردی که دنیای فوتبال منتظرش بود فرار رسید و بازی رفت ال‌کلاسیکو در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا برگزار شد؛ دیداری که بارسلونا در آن مقابل مهمانش رئال‌مادرید با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

سوت آغاز این بازی در حالی به صدا درآمد که اولین بازی تاریخ این دو تیم در ورزشگاه المپیک به شمار می‌رفت. بازی هنوز گرم نشده بود که بارسلونا از اشتباه خط دفاعی رئال‌مادرید استفاده کرد و به گل رسید. تکل ناقص داوید آلابا توپ را جلوی پای ایلکای گوندوغان انداخت تا هافبک آلمانی موفق شود در دقیقه ۶ نام خودش را بین گلزنان تاریخ ال‌کلاسیکو ثبت کند. در ادامه این نیمه به شکلی پیش رفت که بارسا شانس دو برابر کردن فاصله را داشت و رئالی‌ها کمتر به هدف‌شان یعنی جبران گل خورده نزدیک شدند. با این حال نیمه نخست با همان گل دقایق ابتدایی به پایان رسید. از ذکر این نکته نباید گذشت که در دقایق پایانی در محوطه جریمه رئال، اورلین شوامنی با کشیدن رونالد آرائوخو مرتکب خطا شد، اما خسوس خیل مانسانو داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

نیمه دوم در حالی شروع شد که باز هم بارسلونا تیم برتر میدان بود. در دقیقه ۵۱ دو مدافع بارسا می‌توانستند گل دوم را بزنند. ابتدا ضربه سر اینیگو مارتینس به تیر دروازه برخورد کرد و سپس ضربه رونالد آرائوخو را کپا آریسابالاگا مهار کرد. در دقیقه ۶۸ جود بلینگام باز هم شایستگی خودش را به رخ کشید. شوتی رعدآسا از ستاره جوان انگلیسی به گوشه دروازه مارک‌آندره تراشتگن چسبید. ژاوی قبل از این گل روبرت لواندوفسکی را هم به میدان فرستاده بود و نمی‌خواست امتیازی در ال‌کلاسیکوی خانگی از دست بدهد. اما پس از گل نخست رئال ورق برگشت و به طور کلی شرایط تغییر کرد، تا این که در دقیقه ۲+۹۰ ارسال دنی کارواخال با استپ لوکا مودریچ جلوی پای جود بلینگام افتاد و ستاره انگلیسی دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند.

رئال‌مادرید با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و به صدر جدول. بارسلونای ۲۴ امتیازی هم تیم سوم جدول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =