جایزه استیلی

با اعلام کمیته داوری چهاردهمین دوره جایزه Steelie انجمن جهانی فولاد، شرکت‌های برتر این جایزه در ۶ بخش معرفی شدند. همچنین شرکت فولاد مبارکه برای نخستین بار در جمع فولادسازان بزرگ جهان به‌عنوان نامزد نهایی در بخش جایزه «مدیریت تعالی در پایداری» این دوره قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با اعلام کمیته داوری جایزه سالانه Steelie، شرکت‌های برتر فولادی سال ۲۰۲۳ میلادی در زمینه‌های مختلف معرفی شدند. که این جوایز در شش بخش به شرکت‌های فعال اهدا شد:

۱. در بخش تولید فولاد کم‌کربن جایزه امسال به گروه اچ بی آی اس (HBIS Group) که یکی از تولیدکنندگان فولاد دولتی چین است که بیش از ۲۰۰ محصول فولادی از جمله انواع میلگرد را تولید می‌کند، به منظور فرآیند DRI اصلاح صفر گاز کوره کک منحصر به فرد همراه با EAF اهدا شد.


۲. در بخش نوآوری سال، جایزه برای توسعه ورق فولادی با استحکام بالا، شکل‌پذیری بالا، نازک، تک‌فاز و تقویت‌شده با نانو بارش برای کاربردهای خودرویی با حداقل استحکام کششی ۷۸۰MPa به شرکت یو. اس. استیل (U.S. Steel) که یک شرکت فولادسازی آمریکایی است، داده شد.
۳. در بخش تعالی در پایداری جایزه امسال به شرکت پوسکو (POSCO) به عنوان یک شرکت فولادساز کره‌ای، که با تولیدی معادل حدود ۴۲ میلیون تن فولادخام در رتبه پنجم بزرگترین تولیدکنندگان فولاد جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفت، برای تولید کود سیلیکات سرباره با آهن (چگونه استفاده از سرباره کوره بلند باعث کاهش انتشار متان در برنج کاری می‌شود) اهدا شد.


۴. در بخش تعالی در ارزیابی چرخه زندگی از سی.آی.تی.آی.سی پسیفیک (CITIC Pacific Special Steel Group) غول فولادساز چینی، به علت روش نوآوری در اولین قانون دسته‌بندی محصولات چین (PCR) برای فولاد ویژه مورد استفاده در قطعات خودرو تجلیل شد.


۵. شرکت ترنیوم (Ternium) به عنوان یک شرکت فولادساز آرژانتینی و بزرگترین تولیدکننده فولاد در آمریکای لاتین که در زمینه تولید چدن و سرباره فعالیت می‌کند، در بخش تعالی در آموزش و پرورش برای آموزش کلاس درس معمولی تا آموزش فراگیر با تعامل بالا برای اپراتورهایی که از واقعیت مجازی استفاده می کنند (توسعه یک شبیه ساز ریخته گری پیوست) جایزه این بخش را به خود اختصاص داد.


۶. در بخش برتری در برنامه‌های ارتباطی از شرکت گرداو (Gerdau) که یک شرکت فولادساز برزیلی و بزرگترین تولیدکننده فولاد در قاره آمریکا است، برای مرحله بی نهایت (با گرداو، فولاد به جاذبه اصلی در بزرگترین جشنواره موسیقی و سرگرمی جهان تبدیل می‌شود) تجلیل شد.

شایان ذکر است، انجمن جهانی فولاد (worldsteel) یکی از بزرگترین و پویاترین انجمن‌های صنعتی در جهان است که در تمامی کشورهای بزرگ تولید کننده فولاد عضویت دارد. worldsteel نماینده تولید کنندگان فولاد، انجمن‌های ملی و منطقه‌ای و موسسات تحقیقاتی این صنعت است که اعضای آن حدود ۸۵ درصد از تولید جهانی فولاد را تشکیل می دهند.

برندگان چهاردهمین دوره جوایز استیلی معرفی شدند

برندگان چهاردهمین دوره جوایز استیلی معرفی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =