• ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
  • کد خبر: 44415
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلا و بیت کوین

قیمت بیت کوین طی ساعات گذشته ۲ درصد افزایش یافت و توانست از ۲۸ هزار و ۳۰۰ دلار عبور کند.

به گزارش ایراسین به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین بیش از ۲ درصد بالا رفت و به ۲۸ هزار و ۳۸۶ دلار رسید.

با این حساب ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی به ۵۵۴ میلیارد دلار رسیده که نسبت به ۷ روز گذشته بیش از ۳ درصد افزایش داشته است.

در معاملات امروز همچنین ۹۱۳ هزار بیت کوین به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در بازار جهانی جابه جا شده و تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم به ۱۹ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۲۵۶ عدد رسیده است.

رشد قیمت بیت کوین در معاملات امروز

برخلاف بیت کوین اما اتریوم ۰.۳ درصد عقب نشینی کرد و به قیمت ۱۵۸۱ دلار رسید. دیگر ارزهای مطرح بازار هم به جز سولانا کاهش قیمت را در معاملات امروز تجربه کردند، به‌گونه‌ای که ریپل ۰.۶ درصد کاهش یافت و ۴۹ سنت خرید و فروش می‌شود.

کاردانو هم یک درصد پایین آمد و ۲۵ سنت دست به دست می‌شود. قیمت دوج کوین در معاملات ساعات گذشته ۰.۶ درصد پایین آمده و به ۰.۰۵۹ دلار رسیده است. سولانا اما ۲.۵ درصد بالا رفت و ۲۴ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود.

به‌طور کلی در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۱.۲ درصد افزایش یافت و ۱۰۹۰ میلیارد دلار رسید. در ۲۴ ساعت گذشته این بازار ۶۰ میلیارد دلار حجم خورده که ۶۴ درصد نسبت به دیروز بیشتر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =