• ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
  • کد خبر: 44350
  • readingTime: ۱ دقیقه
فیبر نوری

جانشین وزیر ارتباطات در حوزه ارتباطات در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی نوشته است: هفته گذشته پیشرفت فیبرنوری استان فارس را رصد کردیم، زیرساختی که اجرایش تا سال آینده تکمیل و تا ۴۰ سال دیگر استفاده خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این هفته در سفر به استان فارس از چندین پروژه ارتباطی رونمایی کرد. پس از بازدید و افتتاح پروژه فیبر نوری در شهر صدرا شیراز، وزیر ارتباطات در صفحه ویراست خود در روز شنبه ۲۲ مهر ماه نوشته است: «امروز به اتفاق استاندار محترم فارس از پیشرفت طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر صدرا هم بازدید کردم. طرح حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته و منازل تعدادی از شهروندان عزیز هم متصل شده است. ان‌شاءالله با همکاری بسیار خوبی که مسئولین محلی و شهردار محترم دارند، تا پایان پاییز تمام شهر تحت پوشش قرار خواهد گرفت.»

پروژه فیبر نوری ۴۰ سال قابل استفاده است

در همین راستا، امیر لاجوردی جانشین وزیر ارتباطات در حوزه ارتباطات، در پاسخ به ویراست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشته است: «هفته گذشته پیشرفت فیبر استان فارس را رصد کردیم. زیرساختی که اجرایش تا سال آینده تکمیل و تا ۴۰ سال دیگر استفاده خواهد شد.

افتتاح ۱۰۰ درصدی فیبرنوری شهر کازرون، بازدید از عملیات اجرای شهر صدرا، و در نهایت امضا تفاهم‌نامه اجرای فیبر در کلانشهر شیراز

حضرت آقا: این دولت فردا را قربانی امروز نکرد.»

پروژه فیبر نوری ۴۰ سال قابل استفاده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =