• ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
  • کد خبر: 44291
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلای جهانی

شروع قیمت طلا و سکه در بازار دیروز با واگریی همراه بود. قیمت برخی قطعات سکه با کاهش دلار همراه شد و قیمت طلا افزایش داشت. بازار طلا در پایان معاملات یکدست شد و در تمام قطعات و وزن‌ها کاهشی شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه در طول معاملات دیروز در روند متوازنی قرار نداشت. قیمت سکه با کاهش ۳۰۰ تومانی دلار همراه شد و قیمت طلا افزایش محدودی داشت. در پایان معاملات دیروز روند بازار فلز زرد یکدست کاهشی شد و سکه‌هایی هم که بدون تغییر قیمت بودند افت ۱۰۰ هزار تومانی داشتند.

گفتنی است در حال حاضر بازارهای جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و قیمت انس‌ جهانی طلا با رقم ثابت ۱۹۳۲ دلاری در حال معامله است.

فعالان بازار طلا پیش‌بینی می‌کنند در روزهای آینده قیمت طلا و سکه در محدوده‌های فعلی نوسان داشته باشد. آنها دلیل این موضوع را مدیریت نرخ ارز می‌دانند.

سکه گرمی به کف کانال ۶ میلیونی برگشت

دیروز یکشنبه ۲۳ مهر قیمت سکه امامی کاهش ۸۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان معامله شد. روز گذشته سکه‌ بهار با افت ۹۱ هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان معامله شد.

در معاملات دیروز، نیم‌سکه و ربع سکه بدون تغییر و با قیمت‌های روز شنبه معامله می‌شدند اما در پایان معاملات با کاهش ۱۰۰ تومانی به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ و ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله‌ شدند.

کاهش حباب سکه در تمام قطعات

یکشنبه ۲۳ مهر قیمت طلا نوسان زیادی داشت و در نهایت با کاهش قیمت بسته شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۳۴ هزار تومان کاهش با رقم ۱۰ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز هفت هزار و ۶۰۰ تومان افت داشت و به رقم دو میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۳۷۵ هزار تومان معامله شد.

در بیست و سومین روز مهر حباب سکه در پایان معاملات در تمام قطعات کاهشی شد. دیروز سکه گرمی با کاهش ۲۹۴ هزار تومانی پرچمدار بیشترین مقدار کاهش حباب بود. روز گذشته حباب امامی ۳۷ هزار تومان، سکه بهار ۴۵ هزار تومان، نیم سکه ۷۸ هزار تومان و ربع سکه ۸۹ هزار تومان کاهش داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =