فولادی شو 4

چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، امروز در دانشگاه سمنان با حضور جمعی از مدیران گروه فولادمبارکه و مدیران استان سمنان برگزار شد و در جریان برگزاری این همایش، تفاهم‌نامه‌ای میان mstid و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جهت گسترش همکاری‌ها به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، امروز ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲در دانشگاه سمنان با حضور جمعی از مدیران گروه فولادمبارکه و مدیران استان سمنان برگزار شد.

توسعه دانش‌بنیان در دستور کار دانشگاه سمنان قرار دارد
سیف الله سعدالدین، رئیس دانشگاه سمنان در چهارمین همایش سرمایه‌گذاری فولادی‌شو عنوان کرد: دانشگاه سمنان یکی از دانشگاه‌هایی است که از ظرفیت‌های خوبی در زمینه هیئت علمی و دانشجو برخوردار است و با تلاش این عزیزان در طراز دانشگاه‌های منطقه و بین‌المللی قرار داشته و از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به رویکردهای مدیریتی موجود، توسعه دانش‌بنیان در دستور کار دانشگاه سمنان قرار دارد چرا که علاوه بر فعالیت‌های علمی، با وجود پارک علم و فناوری، ارتباط با صنعت با ایجاد شرکت‌های فناور محقق شده است.

سعدالدین خاطرنشان کرد: جریان حمایت از صاحبان ایده در کشور به راه افتاده و فولادمبارکه در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده تا بتواند ایده صاحبان ایده را جمع‌آوری نموده و در جهت رفع نیازهای صنعت فولاد به کار گیرد.

رئیس دانشگاه سمنان اذعان کرد: توسعه صنعت فولاد موجب توسعه ایده‌ها، توسعه سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود و تولید دانش‌بنیان محصولات فولادی یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری است که امیدواریم با حمایت‌های فولادمبارکه این امر در سطح کشور محقق شود. چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» برگزار شد
تأمین سرمایه‌، چالشی مهم برای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه گفت: فولادمبارکه به دنبال تبدیل مزیت‌های نسبی به مزیت‌های رقابتی است که فناوری یکی از این مزیت‌هاست.

وی افزود: شرکت‌های موجود در زیست‌بوم فناوری و نوآوری نقش مهمی در این عرصه دارند که باید با توانمندسازی آن‌ها بتوانیم قدم‌های خوبی را برای تأمین نیازهای صنعت فولاد در زمینه تجهیزات، قطعات، مواد اولیه و سایر نیازها برداریم.

پالیزدار خاطرنشان کرد: تأمین سرمایه یکی از مسائل اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری است که فولادمبارکه در این زمینه به طور مثال علاوه بر خرید ۵تا۶ هزار میلیاردی از شرکت‌های دانش‌بنیان طی سال‌ گذشته اقدام به سرمایه‌گذاری خطرپذیر در شرکت‌های دانش‌بنیان نموده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه بیان کرد:صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولادمبارکه تاکنون و در مدتی کوتاه در ۲۶ شرکت سرمایه‌گذاری نموده است و امیدواریم این میزان تا پایان سال به بیش از ۵۰ مورد برسد.

چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» برگزار شد
عباس گلرو نماینده مردم محترم سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز  میهمان تلفنی چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» بود.

 وی با تشکر از مدیران فولادمبارکه گفت: همایش فولادی‌شو می‌تواند موتور محرک اتفاقات خوب دانش‌بنیان در کشور و استان باشد.

امضای تفاهم‌نامه میان mstid و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

گفتنی است، در جریان برگزاری چهارمین همایش سرمایه‌گذاری فولادی‌شو، تفاهم‌نامه‌ای میان mstid و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جهت گسترش همکاری‌ها به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه توسط یحیی پالیزدار مدیرعامل mstid و داود مداح رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان امضا شد.

چهارمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =