غرفه فولاد مبارکه در آخرین روز از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

محمدتقی کیان، مدیر بازرگانی شرکت شوفاژکار گفت: خوشبختانه محصولاتی که از شرکت فولاد مبارکه خریداری کردیم در بازه زمانی معین ۳ ماهه تحویل داده شده است و همیشه سه عنصر اصلی خرید یعنی زمان بندی تحویل، کیفیت و قیمت در این شرکت رعایت شده است.

محمدتقی کیان، مدیر بازرگانی شرکت شوفاژکار در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: شرکت صنعتی شوفاژکار تولیدکننده بویلرهای شوفاژخانه و پکیج‌های زمینی، دیواری و رادیواتورهای پنلی است و حدود ۵۰ سال است که در حوزه صنعت گرمایش فعالیت می‌کند.

وی افزود: هم اکنون برای بدنه‌ی پکیج دیواری، زمینی، خط رادیاتورهای پنلی و لوازم خانگی از ورق سرد فولاد مبارکه استفاده می‌کنیم.

کیان ادامه داد: پس از وقفه‌ای که در تولید تجربه کردیم به مدت یک سال است که مطابق با سهمیه اختصاص داده شده به شرکت شوفاژکار مواد اولیه خود را از شرکت فولاد مبارکه تامین می‌کنیم.

مدیر بازرگانی شرکت شوفاژکار تصریح کرد: خوشبختانه محصولاتی که از شرکت فولاد مبارکه خریداری کردیم در بازه زمانی معین ۳ ماهه تحویل داده شده است و همیشه سه عنصر اصلی خرید یعنی زمان بندی تحویل، کیفیت و قیمت در این شرکت رعایت شده است.

وی در پایان عنوان کرد: اگر ورق ضخامت ۰.۳ نیز در دسته محصولات قرار بگیرد می‌توانیم با اطمینان بیشتری از کیفیت نسبت به محصولات موجود در بازار از این مجموعه خرید کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =