وزیر فرهنگ و ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین افتتاحیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: باید هر کاری با محوریت کودک و نوجوان صورت بگیرد و تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان برای ایجاد تمدن اسلامی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه در آئین افتتاحیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: جشنواره بزرگ کودک و نوجوان بهانه‌ای است برای گردهمایی همه فرزندان ایران زمین که نگاهی به فتح قله دارند.

وی با بیان اینکه اصفهان با تقدیم ۲۴ هزار شهید، مهد شهدای والامقام است، افزود: اصفهان در حوزه علم، دانش، جهاد و شهادت پیشگام است و فرزندان شما وارث چنین سرمایه بزرگی هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در دولت بنای خود را بر این گذاشتیم که در حوزه فرهنگ و هنر پیشتاز باشیم زیرا تمام تلاش دولت انقلابی برگرداندن عموم کشور بر ریل انقلاب و آرمان‌ها است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان ما نسل تمدن‌سازی هستند، خاطر نشان کرد: باید هر کاری با محوریت کودک و نوجوان صورت بگیرد، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان برای ایجاد تمدن اسلامی امری ضروری است.

وی تاکید کرد: در حوزه فرهنگ و هنر مبنای اصلی تمرکز بر تعلیم و تربیت این نسل غرورآفرین خواهد بود، کودکان و نوجوانان محور همه برنامه‌ریزی‌ها هستند. دولت انقلابی در این دوره پیگیر است تا فرهنگ و هنر جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همکاری بنیاد فارابی و تولید فیلم سینمایی کودک مزیت بزرگی است، مطرح کرد: در همه بخش‌های فرهنگی و هنری باید برنامه‌ریزی بر مبنای نظام اسلامی انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =