• ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر: 43853
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی

در صورتی که اینترمیامی به پلی‌آف لیگ MLS آمریکا نرسد، ممکن است لیونل مسی به صورت قرضی به بارسلونا برگردد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی تابستان ۲۰۲۳ پس از این که از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد، بازگشت پرشور به بارسلونا را رد کرد و دلیل اصلی تصمیمش نگرانی‌های مالی باشگاه بود.

مسی در نهایت تصمیم گرفت با انتقالی غیرمنتظره راهی تیمی از لیگ MLS آمریکا که دیوید بکام مالکیتش را برعهده دارد یعنی اینترمیامی شود، جایی که حضورش مثل وحی بود.

با این حال لیونل مسی پس از درخشش اولیه و کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگز کاپ، در چند بازی اخیر تیم اینترمیامی به دلیل مصدومیت غایب بوده و صورتی‌ها در غیاب او افت شدیدی کرده‌اند. به همین دلیل هم حضور اینترمیامی در مرحله پلی‌آف لیگ MLS بعید به نظر می‌رسد.

در همین راستا نشریه «اسپورت» خبری منتشر کرده مبنی بر این که اگر اینترمیامی موفق به کسب سهمیه پلی‌آف نشود، می‌تواند به لیونل مسی اجازه دهد تا ژانویه به صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد. در گذشته مواردی از این دست وجود داشته؛ مثل انتقال دیوید بکام از لس‌آنجلس گلکسی به میلان و انتقال تیری آنری از نیویورک ردبولز به آرسنال.

خورخه ماس یکی از مالکان و رئیس باشگاه اینترمیامی در روزهای اخیر گفته که به لیونل مسی اجازه خواهند داد تا در حضور هواداران بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند، هرچند که به نظر می‌رسد هواداران کاتالان‌ها زودتر از روز خداحافظی هم می‌توانند مسی را از نزدیک ببینند. اگرچه هنوز این خبر در حد حدس و گمان است و چیزی در این باره مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =