• ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
  • کد خبر: 43687
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار روز گذشته را با نوسان کاهشی محدودی پشت سر گذاشت. این اسکناس در روند رفت و برگشتی در کانال ۴۹ هزار تومانی پیوسته نوسان دارد و دیروز با سیگنال ریزش طلای جهانی افت ۲۰۰ تومانی داشت.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار دیروز کاهش ۲۰۰ تومانی داشت و با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تا ۴۹ هزار و ۵۵۰ تومانی معامله شد.

دیروز برخی از معامله‌گران بازار ارز معتقد بودند که ریزش طلای جهانی و ناهم‌ترازی طلا در بازار داخلی بر قیمت دلار اثر کاهشی گذاشته است. به اعتقاد آنها این موضوع معادلات بازارساز را به هم‌ ریخته و باید سناریوی جدیدی برای دلار طراحی کند.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز ۹ مهر در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۱۹۶ تومان عرضه شد و کاهش سه تومانی داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار کاهش و با رقم ۳۷ هزار و ۴۵۱ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته اسکناس یورو با رقم ۵۲ هزار و ۴۱۰ تومان معامله شد و کاهش نزدیک به ۵۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با رقم ۴۳ هزار و ۶۱۳ تومان و یوروی حواله با رقم ۳۹ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شدند.

در آخرین معامله دیروز درهم امارات نیز با رقم ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد و تغییر قیمتی نسبت به نخستین روز هفته نداشت. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله و اسکناس درهم تغییر قیمتی نداشت. حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۱۹۷ تومان مبادله شد و اسکناس درهم نیز با قیمت ۱۱ هزار و ۲۱۸ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =