• ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر: 43590
  • readingTime: ۱ دقیقه
جایزه مصطفی

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان میزبان شرکت‌کنندگان رویداد جهانی جایزه مصطفی (ص) است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، برنامه تبادل تجربیات علمی و فناوری پنجمین دوره رویداد جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) با حضور دانشمندان تراز اول جهان اسلام تحت عنوان تبادل علم و فناوری (استپ علمی) تا عصر امروز در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مرکز پایه‌گذار پارک‌های علم و فناوری و قطب فناوری ایران، ادامه دارد.

در این رویداد که حدود ۱۵۰ دانشمند برتر جهان اسلام و مسئولان کشوری و استانی مرتبط با عرصه علم و فناوری در آن حضور دارند، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پایه‌گذار پارک‌های علم و فناوری ایران، معرفی و پنل تخصصی با موضوع توسعه فناوری برگزار می‌شود.

در حاشیه این رویداد نیز نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در این شهرک برپا شده است و مهمانان از این شرکت‌ها بازدید می‌کنند.

جایزه مصطفی (ص) با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری از اوایل دهه ۹۰ شروع به کار کرد و تاکنون چهار دوره آن در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شده است.

پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی (ص) تا دوشنبه دهم مهر در اصفهان پیگیری می‌شود و با اعطای جایزه مصطفی به دانشمندان برتر در باغ موزه چهلستون اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است فولاد مبارکه یکی از حامیان اصلی پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) است و در این رویداد و در بخش هوش مصنوعی دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف به ویژه در عیب یابی خطوط تولید با شرکت کنندگان به اشتراک می گذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =